Cipriano Martos va ser torturat i assassinat per la Guàrdia Civil el 1973 i ara la Generalitat n’ha trobat les restes. El seu germà denuncia que “l’Estat repressor” no hagi demanat perdó
"Li diuen “salutació protocol·lària” però el “besamans” al Borbó no és res més que un acte de vassallatge, de claudicació i d’humiliació als ciutadans i al sistema democràtic"