• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Paloma Rocasolano sempre ha estat molt present a la vida de Letícia, també des que entrés a formar part de la família reial. La mare de la monarca espanyola ha ajudat activament en la criança d’Elionor i Sofia, dues netes que han tingut una àvia present… mentre que no feien massa cas a l’altra. Des de fora ha semblat curiós que fos ella qui es quedés a càrrec de les nenes quan els reis marxaven a l’estranger i no Sofia, que vivia literalment al mateix edifici. I sempre s’ha dit que la reina emèrita ha lamentat aquesta gran diferència de tracte, de fet, una queixa que té a veure amb la negativa de Paloma a acudir al palau de Marivent. 

Si fem cas a la informació que han publicat a Lecturas aquesta setmana, la mare de Letícia sempre s’hauria negat a passar l’agost amb ells a Mallorca i ara sabem per què. El palau de Marivent ha estat el refugi dels Borbons per al mes d’agost, una casa a la que han convidat família més propera, cosins llunyans, amics i també altres aristòcrates. Com és que mai no hi hem vist a Paloma Rocasolano? No la conviden?

Hem vist Paloma Rocasolano a dies importants per a les netes - Europa Press
Hem vist Paloma Rocasolano a dies importants per a les netes | Europa Press

Paloma Rocasolano no ha estat convidada a Marivent?

Fa un parell de setmanes, va dir-se que ella ha lamentat sempre no haver estat massa ben tractada pels Borbons. Potser com a càstig pel paper protagonista que ha tingut en detriment del de Sofia? La grega s’hauria queixat bastant a Felip i aquest hauria convençut a Letícia per arribar a un pacte no escrit sobre el tema? I en què consistia? Bàsicament, en demanar que la mare es fes “a un costat” durant les vacances d’estiu. Ja que anaven a la residència dels avis paterns a Mallorca, què mínim que fossin els únics cangurs aquells dies d’agost. 

“En el moment en què la família posava un peu a Mallorca, Paloma Rocasolano es feia a un costat. La infermera entenia que aquell no era el seu lloc i no era una qüestió d’espai, sinó de respecte”, expliquen en la revista del cor. Des d’aquí aplaudeixen que hagi estat “extremadament discreta” i que no hagi ocupat un lloc que no li correspon. A més a més, que no necessita demostrar “ni pregonar” ser un suport per a Letícia perquè ja ho sap tothom.

Marivent és el lloc preferit de Sofia, un refugi al que ha acudit en els seus pitjors moments i en el que recorda els seus anys a Grècia. Paloma Rocasolano és conscient que, en cas que trepitgés el seu territori, la premsa s’hi faria ressò i no vol això. La seva relació ha estat cordial al llarg de tots anys i no tindria cap interès a empitjorar-ho ara. Una història de consogres que farà gràcia als més tafaners, això segur.

Més notícies
Notícia: Donen més detalls del nou xicot de Paloma Rocasolano: nigerià i amb tres fills catalans
Comparteix
L’home es diu Marcus Tokuaboh Brandler, i va néixer l’any 1957 a Ibadán, una ciutat a 127 quilòmetres de Lagos
Notícia: Paloma Rocasolano té nou xicot: empresari, britànic i molt culte
Comparteix
La mare de Letícia Ortiz té nova parella, de qui cada vegada se saben més coses
Notícia: Així és el pis de soltera de Letícia, ocupat ara per la seva mare
Comparteix
La monarca espanyola residia en un pis que es trobava en una zona humil de Madrid
Notícia: La mare de Letícia, promesa als 73 anys: quant costa l’anell de diamants?
Comparteix
Paloma Rocasolano ha mostrat les joies caríssimes que li ha regalat la seva parella, l'empresari Marcus Brandler

Comparteix

Icona de pantalla completa