Missing 'path' query parameter

Shakira ha lluitat per poder marxar de Barcelona amb els fills, una ciutat que sempre li recordarà als deu anys de relació que ha viscut amb Gerard Piqué. La cantant colombiana, el Milan i el Sasha han iniciat una nova vida a Miami lluny de la premsa i la persecució mediàtica que vivien des que sortís a la llum la infidelitat de l’exfutbolista del Barça.

Ella ja coneixia la ciutat, però devia estar preocupada per l’adaptació dels petits a un país nou amb una llengua nova i tot de gent a qui no coneixien. Per tal d’ajudar-los en aquest procés, hauria fet una proposta als pares dels seus amics. Així ho ha pogut saber Vanitatis: “Amb l’acord a la mà, Shakira va sentir-se a l’abisme. Va pensar en els seus fills, nascuts i criats a Barcelona, i en l’experiència traumàtica que havien viscut amb la separació dels pares. Va témer que poguessin patir encara més en canviar de casa, que haguessin de sumar un viatge i una nova vida a l’altra banda de l’oceà en aquell mal moment”.

Shakira va oferir un any amb tot pagat als amics dels fills

Per tal de fer més fàcil aquesta etapa de canvis, la cantant s’hauria reunit amb alguns dels pares dels companys d’escola dels seus fills i els va fer una proposta que els hauria deixat “descol·locats“. No volia que el Sasha i el Milan estiguessin a Miami sense amics i, per aquest motiu, s’hauria ofert a acollir alguns d’aquests nens a casa seva: “Els va proposar que marxessin a Miami amb ells, que els escolaritzaria, que els cuidaria i els mantindria. Els oferia un any als Estats Units amb totes les despeses pagades i totes les facilitats”.

Ella era conscient que els pares no veurien amb bons ulls enviar els seus fills lluny, així que també els hauria dit que els ajudaria a trobar una feina a Miami també a ells: “Les famílies podrien traslladar-se un any d’aprenentatge, a tall d’aventura, perquè cap dels seus dos fills tingués una experiència tan traumàtica”.

Shakira va voler ajudar els fills en l'adaptació a Miami - Europa Press
Shakira va voler ajudar els fills en l’adaptació a Miami | Europa Press

El mitjà s’ha posat en contacte amb ells i cap hauria acceptat la proposta. Això sí, altres pares han deixat caure que haurien acceptat si els hagués ofert a ells: “La informació va córrer com la pólvora entre els pares de l’escola”. Finalment, van marxar sense la companyia de cap amic, però això no ha impedit que s’adaptin molt bé a aquesta nova vida: “Ara viuen feliços i tranquils a Miami. Han fet amics nous i tenen molts plans“.

Shakira sempre s’ha preocupat personalment de l’educació dels seus fills. Tots dos estudiaven en centres internacionals que costaven 1.500 € mensuals, però ella no només pagava. Fonts properes han assegurat que la veien reunir-se amb la directora del centre constantment i que també hauria participat en classes de piscina com una mare més.

Més notícies
Notícia: La Fiscalia acusa Shakira de defraudar sis milions més el 2018
Comparteix
Creuen provat que la cantant hauria comès un altre delicte de frau a través de paradisos fiscals
Notícia: La nova cançó de Shakira, una venjança de la mainadera cap a Gerard Piqué?
Comparteix
A 'El Jefe', la cantant també dedica una frase lapidària contra el seu exsogre
Notícia: Shakira i Gerard Piqué no es posen d’acord i continuen les negociacions
Comparteix
L'exparella no sap com repartir-se la custòdia dels fills durant les vacances i això els manté enfrontats
Notícia: Els rumors d’una relació entre Shakira i Hamilton agafen força: les proves
Comparteix
Han sorgit noves proves que suggereixen que aquesta relació pot ser real i els seguidors de Shakira n'estan més convençuts que mai

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter