• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Empitjora, encara més, la guerra en el clan familiar dels Beckham. La reconciliació de Brooklyn amb els pares sembla cada vegada més impossible, tenint en compte que acaben de sumar un altre capítol ben desagradable. Tot va començar quan el fill de David i Victoria Bekcham els va acusar, públicament, de no tractar bé la seva dona. El dia de l’enllaç matrimonial hauria esclatat tot pels aires per l’actitud de la dissenyadora, que hauria demostrat que estava en contra d’aquella unió i Brooklyn no els hi perdona. Mentre que ells creuen que està “manipulat” per Nicola Petz -que no els suporta-, Brooklyn defensa que ells han difós informacions negatives sobre ella per perjudicar la relació.

Encara molts recorden el comunicat incendiari que va publicar Brooklyn a principis d’any, quan obria el calaix de la merda contra els pares. La imatge que va venir a desciure? Que eren uns “controladors” i que eren capaços de “qualsevol cosa” per prioritzar la seva marca: “La seva reputació va per sobre de les relacions personals”.

El 50 aniversari de David Beckham: luxe, viatges i una absència destacada _ Instagram
El fill tampoc no va acudir a la festa pel 50 aniversari de David Beckham | Instagram

L’últim gest de David i Victoria Beckham que ha fet enfadar Brooklyn

Els pares han intentat reconduir les coses moltes vegades, tal com han confirmat fonts properes als Beckham. Ara bé, el jove no vol cedir i continua empipadíssim. Aquest cap de setmana, s’ha tornat a fer evident que encara som lluny d’un final feliç… si és que acaba havent-hi. Li han fet entrega de l’estrella al Passeig de la Fama de Hollywood a David Beckham i els més optimistes creien que, un fet tan important, estovaria el cor del seu fill. Doncs no… Tot el contrari, de fet, perquè ha aparegut una foto a la premsa que ho ha tornat a dinamitar tot.

Les revistes americanes han compartit una foto de la petita de la família, Harper Beckham, acudint a la mansió del seu germà per intentar apropar postures. El problema és que Brooklyn, que ara ho veu tot rebuscadament, ha acusat els pares d’avisar els fotògrafs perquè captessin la foto. Així ho ha assegurat el seu representant unes declaracions a Hello!: “El fet que hi hagués fotògrafs allà quan va anar a entregar-li la carta en mà ho diu tot, estava tot preparat i orquestrat perquè ho captessin les càmeres“. Els ha acusat d’utilitzar la germana en una “estratègia” que, novament, no ha funcionat.

Brooklyn Beckham i Nicola Peltz renoven els vots sense la família d'ell - Europa Press
Brooklyn Beckham i Nicola Peltz renoven els vots sense la família d’ell | Europa Press

Brooklyn no es trobava a Los Angeles en aquell moment, així que no va haver-hi retrobament amb la germana adolescent. El noi no vol reconciliar-se amb cap membre de la família i, de moment, el mal rotllo continuarà.

Més notícies
Notícia: David i Victoria Beckham reaccionen a les greus acusacions del fill contra ells
Comparteix
L'exfutbolista concedeix les seves primeres declaracions després d'un comunicat ferotge que els deixa verds
Notícia: Brooklyn Beckham destrossa els pares en un comunicat ferotge contra ells
Comparteix
El fill de David i Victoria Beckham trenca el seu silenci i revela les veritables causes de la ruptura familiar
Notícia: Brooklyn Beckham se separa encara més de la família: una advertència clara
Comparteix
El fill gran de David Beckham i Victoria Beckham ha pres una nova decisió que l'allunya de nou de la seva família
Notícia: Nova crisi del clan Beckham: Brooklyn bloqueja tota la família a les xarxes
Comparteix
Les desavinences familiars amb el fill gran de David i Victoria Beckham han empitjorat

Comparteix

Icona de pantalla completa