Georgina Rodríguez s’ha adaptat tantíssim a la seva nova vida que no vol ni sentir a parlar del seu passat. La dona de Cristiano Ronaldo es troba immersa en un judici surrealista en el qual intenta preservar el seu dret a l’honor i a la intimitat durant els anys previs a començar una relació amb el futbolista portuguès. No vol que la premsa pugui parlar de la Georgina dependenta i pobra, és clar. Ara és influencer i empresària d’èxit, un present que la té més que encantada.
Georgina Rodríguez, una empresària d’èxit en un sector amb molts beneficis
Vanitatis ha volgut investigar precisament sobre aquesta faceta de dona de negocis. Que Georgina Rodríguez és milionària és un fet conegut per tothom, però ha sabut invertir bé els diners que ha guanyat des que està amb Cristiano Ronaldo? El mitjà explica que la noia és directora general d’Insparya, una empresa d’empelts capil·lars que presumeix de ser “la número 1 de tota Europa“.
Ella hi està al capdavant des de fa cinc anys, una societat cocreada per la seva parella. A Espanya tenen clíniques a Madrid, València i Marbella. Ara bé, també en tenen a Portugal i Itàlia amb clients molt rics. La facturació és espectacular si tenim en compte que han guanyat 10,5 milions d’euros, que el benefici és de 2 milions i que en tenen 4 més d’actius. En el seu perfil d’Instagram oficial no dubten en compartir fotografies de la parella per presumir de qui hi ha al darrere d’aquest negoci.

Cristiano Ronaldo ha sabut fer molts diners fora del camp de futbol en uns negocis als quals ha introduït la mare dels seus fills. Tenen una cadena d’hotels, una de gimnasos i una empresa d’aigua. Per a acabar-ho d’adobar, diuen que Georgina i el soci del seu promès tenen previst invertir 20 milions d’euros extra en els pròxims tres anys per obrir més clíniques en altres capitals europees perquè volen liderar aquesta indústria “a nivell mundial”. Ambició no li falta, a la model, com tampoc els diners.