La Junta Electoral obliga a retirar una pancarta amb la paraula “Democràcia”

L'òrgan considera que representa una "simbologia" associada a una formació política"

La Junta Electoral de zona ha obligat l’Ajuntament de Ripoll a retirar una pancarta de la façana de l’Ajuntament on s’hi podia llegir la paraula “democràcia”. Segons indica l’òrgan en el requeriment enviat aquest dilluns al consistori, “la paraula democràcia, en la forma i colors en què consta la pancarta, representa una simbologia associada a la formació política”. I recorda al consistori que ha de “mantenir la neutralitat política”. L’Ajuntament, després de rebre l’avís, ha optat per treure la pancarta. Jordi Munell, s’ha mostrat “sorprès” i ha assegurat que la democràcia “hauria de ser alguna cosa que representes totes les formacions polítiques” i ha lamentat “la censura”.

En una piulada al seu compte de Twitter, Munell assegura que el deixa “sorprès i corprès” la decisió de la junta.

Comentaris

    gavanenc 05/02/2021 1:02 pm
    No se si la JEC ha demanat la retirada de la pancarta de Societat de Carronyers Catalans ( SCC)
    Estan molt corcats 05/02/2021 12:10 pm
    tots aquests miserables nazionalistes espanyols. Lògic tenint en compte que la seva religió es basa en un abortó inventat marca blanca de Castella i imposat per la força i solament gràcies a l'ajuda de la França de Lluís XIV i sostinguda pels nazis i feixistes italians al segle passat. És l'eterna ESPAÑA MISERABLE, un bunyol sense cap futur honorable.
    X2 05/02/2021 11:49 am
    Cal tancar aquestes coves de feixistes
    miquel puigpelat 05/02/2021 11:45 am
    Lògis i normal!!!!!!. Aquesta paraula va contra els seus principis!!!!!!
    Independència i democràcia, sí 05/02/2021 10:20 am
    Si encara no ho heu fet, voteu llistes electorals independentistes. Cap a gressió de l'estat espanyol, sense resposta pacífica i no violenta. Omplim les urnes d'independència.
    Democràcia 05/02/2021 10:16 am
    Encara resulta estrany que no hagin obligat la Casa de la Vila de Ripoll a afegir-hi "consolidada", "homologable" o "plena". Adjectius que ens passen per la cara des d'Espanya, quan els hi posem en dubte el seu règim polític actual, anomenat "transició78".
    Nomar 05/02/2021 10:12 am
    Obligar la Generalitat a fer eleccions el 14 de febrer ha estat una decisió del deep state espanyol, vehiculada per la lawfare de la justícia espanyola. Els partits polítics catalans veien clar que no es podien fer en aquesta data, excepte el PSCPSOE que les volia endarrerir solament uns dies, per fer-les abans que, segons ells "l'efecte Illa", es desfés com un glaçó a 30ª C.
    uno que vive en Tabarnia 05/02/2021 10:11 am
    normal que la volguin fora, la democracia ni hi es ni se l.espera
    Independència 05/02/2021 10:06 am
    Encara hi ha algú que li atragui el model o marca o com li vulgueu dir, "Espanya" i que sempre decideixi per nosaltres ?
    Ricard 05/02/2021 9:31 am
    Ja es veu de quin peu calcen les racistes castellanistes juntes electorals. En tot cas veig que la decisió demostra que creuen tenir poca feina. Un detall: com a mínim el 30% dels ciutadans cridats a les meses electorals creuen que no hi han d'anar. Espero que els radicals nacionalistes castellans que s'han dedicat a mantenir les eleccions fos com fos, i els seus escolanets de les juntes electorals, siguin tan admirablement efectius resolent el gran tema de la pancarta (en són experts) com tenint meses electorals constituïdes.
    Antoni 05/02/2021 9:11 am
    LA PUTA DICTADURA DE MERDA
    Lisa 05/02/2021 8:31 am
    Ja és ben conegut que a la Junta electoral, la democràcia els fa urticària..
    Jm 05/02/2021 8:21 am
    Conque no saben que es .. la fan retirar, per si de cas...encara hi ha molts simbols nazzistes i franquistes.. aquests conque els coneixen ...
    Teix 05/02/2021 8:20 am
    Deleixen pels BIBA VOX! BIBA ESPAÑA! ESPAÑA NO HAY MÁS QUE UNA! SANTIAGO I CIERRA ESPAÑA! No, m’he equivocat. Diuen que el que sobra és el blau. A la propera, diran que el Mediterrani s’ha de pintar de groc, si és que els de la JEC no estan lligats en un llit de Sant Boi.
    GAVANENC 05/02/2021 8:19 am
    Es que la JEC troba que els partits unionistas no volen la democracia..... Cosa que ja sabiem
    Observador 05/02/2021 8:19 am
    Els molesta la democràcia. Ho voleu més clar?
    En fi 05/02/2021 6:37 am
    La jec és molt més de franquisme
    Ramon 05/02/2021 1:40 am
    L'única resposta possible: votar el que més foti tant els espanyols com els coscubieles.
    fat boy 05/02/2021 12:12 am
    Que en posin una que digui "Tu ja m'entens".