• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Alba Paul ha arribat a la gran final de Supervivientes i ha estat a punt d’endur-se la victòria. El concurs que ha fet ha estat increïble, s’ha superat a si mateixa, ha estat la noia que més ha pescat i ha guanyat un munt de proves. No ha pogut ser, finalment, i Maica li ha pres el premi en una votació d’infart. Després de 97 dies, les dues aspirants han guanyat la partida a Alvar Seguí i José Manuel Soto; que han quedat en tercera i quarta posició. Tots quatre s’ho podrien arribar a merèixer, encara que el clam era bastant unànime que havia de guanyar una de les dues noies o, en tot cas, l’Alvar.

Els seguidors del concurs han estat testimonis, també, de l’esperada retrobada d’Alba Paul i la seva dona Dulceida. No ha estat com s’esperaven, per això, ja que han volgut sorprendre la concursant en un joc en què havia d’alliberar la dona, que es trobava tancada en una gàbia i era l’encarregada de guiar-la. L’abraçada ha estat molt maca, amb molta emoció i màgia entre elles.

Després, quan va entrar a plató, s’ha emocionat moltíssim quan va veure que els pares havien acudit a rebre-la: “Ja ens ho explicaràs tot, però has crescut molt. Quina dona tinc!”, ha aplaudit Dulceida.

Alba Paul i Dulceida es retroben a la gran final de Supervivientes - Telecico
Alba Paul i Dulceida es retroben a la gran final de Supervivientes | Telecico
L'abraçada de la parella ha enamorat els fans - Telecinco
L’abraçada de la parella ha enamorat els fans | Telecinco

Alba Paul confessa que ha patit pel futur de la relació amb Dulceida

Els concursants tenen temps de reflexionar molt, en aquesta experiència televisiva. Des d’aquesta illa deserta d’Hondures, Alba Paul hauria pensat molt en la seva relació amb Dulceida i ara ha confessat que ha arribat a témer pel futur d’aquest matrimoni. La distància mai no és fàcil i aquest pensament hauria tingut força en el seu subconscient: “L’he trobat molt a faltar i he tingut malsons molts dies, en què sentia que tornaria a casa i ja no m’estimaria. Em deia que ja no li agradava, que l’havia abandonat tres mesos i mig i això havia fet que tot passés”, li ha reconegut a Jorge Javier Vázquez.

Dulceida li ha deixat clar que eren pors infundades, ja que continua estimant-la moltíssim. El que més ha agradat a la gironina ha estat sentir que la filla està “fenomenal”: “Sempre veu els teus vídeos i diu que la mama ha de ser guanyadora perquè t’estima“.

Maica, guanyadora de Supervivientes 2026

Com dèiem, Maica ha resultat la guanyadora d’aquesta edició de Supervivientes. La concursant s’ha mostrat eufòrica, i també sorpresa, quan li han comunicat que era ella qui s’enduia els 200.000 € de premi. El concurs ha estat dur per a ella, que patia una barrera mental i de por molt intensa: “Ha estat un orgull aconseguir arribar fins a la final”.

Com passa sempre en aquests casos, des de Telecinco han volgut preguntar-li què farà amb els diners del premi. Ella ho té clar: “Crearé la meva marca personal i donaré l’entrada a una casa aquí a Madrid”.

Maica li roba la victòria a Alba Paul - Telecinco
Maica li roba la victòria a Alba Paul | Telecinco

Els companys han dit que troben que és la “justa” guanyadora perquè ha estat una concursant “molt completa”. Una decisió final que tanca una edició que ha donat bones audiències a una cadena privada que les necessita.

Més notícies
Notícia: Dulceida i Alba Paul revelen si volen tornar a ser mares aviat
Comparteix
La 'influencer' i la seva parella han compartit un vídeo responent les preguntes dels seus seguidors
Notícia: Alba Paul i Dulceida revelen quina cançó en català fa dormir la seva filla
Comparteix
La 'influencer' de Girona dona detalls dels primers dies de vida de la petita Aria
Notícia: Dulceida i Alba Paul, mares de la primera filla en comú
Comparteix
La parella d'influencers confirma la bona notícia i publica la primera foto de la petita
Notícia: Dulceida i Alba Paul donen detalls de l’educació que donaran a la filla
Comparteix
La parella se sincera sobre les pors que senten quan els hi queden pocs mesos per ser mares

Comparteix

Icona de pantalla completa