Laura Escanes s’ha tornat a quedar soltera després de la inesperada ruptura amb Álvaro de Luna. En la vida personal, doncs, travessa un moment complicat que li costarà d’afrontar si tenim en compte que se’ls veia molt enamorats en públic. No feia ni tan sols un any que estaven junts, però aquesta semblava una relació consolidada i amb futur. No podrà ser, així que de moment li tocarà centrar-se en la seva carrera. Pocs dies després d’estrenar-se el seu primer programa a 3Cat, anomenat La travessa, han sortit publicats detalls de la seva faceta d’empresària… la qual, és molt fructífera.
La influencer deu haver cobrat molt bé aquesta primera feina com a presentadora. Però, a més a més, està fent molts diners a través de les xarxes socials. En pocs anys, s’ha convertit en una de les creadores de contingut amb més seguidor i influència d’Espanya i això es paga a preu d’or. Amb gairebé 2 milions de seguidors a Instagram, rep moltíssim feedback i les marques se la rifen. Tenir-la a ella d’imatge pot arribar a generar bastants diners i això incrementa l’interès en ella.

Quines empreses té Laura Escanes al seu nom?
Per tal de gestionar la gestió amb els mitjans de comunicació i els serveis de representació, la barcelonina ha inscrit una societat anomenada La Tita Comunicación de la qual és l’administrativa única. Vanitatis no ha pogut accedir als números que està obtenint perquè la seva creació és molt recent, però queda relacionada amb aquesta empresa que s’ha unit a la llista de projectes en els quals col·labora. I és que, a més a més, també és accionista d’una perruqueria a Madrid anomenada Blondie i és l’apoderada d’una empresa anomenada Tuyyoqué Studio amb seu a Barcelona.
Empreses, xarxes socials, televisió… i també pòdcasts. Laura Escanes converteix en or tot el que toca i això s’ha demostrat amb el primer projecte de ràdio que lidera. Podimo va oferir-li un espai d’entrevistadora a Entre el cielo y las nubes, l’evolució que va haver de fer el programa que tenia en la mateixa plataforma amb Risto Mejide quan encara eren parella. Per això també deuen pagar-li bé, sobretot tenint en compte que els talls que publica acaben viralitzant-se -i, per tant, generant diners a l’empresa- perquè sempre s’hi mostra molt sincera.

Amb tot, uns quants negocis que demostren que surt molt rendible contractar-la com a imatge d’una marca o bé, convèncer-la perquè es faci accionista del teu negoci.