Carla Vigo, la neboda més famosa de Letícia, ha reconegut en un directe d’Instagram que pateix bulímia. La jove de 22 anys ha revelat que ha estat ingressada en una clínica aquestes últimes setmanes i que això l’ha ajudat, ja que han pogut donar-li l’alta i ja es troba a casa. Li han diagnosticat aquest trastorn alimentari que té a veure amb un trastorn relacionat amb l’autopercepció i la distorsió de la imatge corporal.

Vaig començar a veure’m malament. Als 14 anys vaig començar a fer coses perjudicials cap a mi mateixa, però va ser als 8 o 9 que vaig començar a veure’m malament al mirall”, afirma. En adonar-se que estava empitjorant, va acudir al metge de capçalera i aquest la va enviar a la psiquiatra i, ara, està acudint a teràpia de grup: “De moment no he sortit de la malaltia perquè he tingut recaigudes, no m’he reconegut del tot perquè és molt complicat. Passa una mica com amb la gent alcohòlica, que mai no es recuperen del tot. Jo he d’anar molt amb compte amb certs comportaments”.

Carla diu que s’ha recolzat molt en els amics i la família. A més a més, haver començat a ballar l’ajuda a distreure’s: “La dansa m’ajuda a no pensar en res i a cuidar-me de tot. En un principi era una nena i no sabia què em passava. No vaig saber identificar-ho perquè tampoc ningú no m’havia parlat sobre el tema”.

La bulímia, normalment, fa que els malalts que la pateixen tinguin episodis en els que mengen una gran quantitat de menjar que, després, intenten eliminar del seu cos amb mètodes com els vòmits forçats o els laxants per evitar un augment de pes que els preocupa en excés.

Carla Vigo, la neboda de Letícia, parla de la mort de la mare - Europa Press
Carla Vigo, la neboda de Letícia, parla de la mort de la mare | Europa Press

Carla Vigo comparteix informació sobre la distorsió cognitiva en els trastorns alimentaris

I com és que ho ha explicat ara? Bàsicament perquè volia justificar la seva absència a la manifestació feminista del 8-M, a la que no podrà anar perquè encara no es troba gaire bé.

Carla Vigo comparteix una publicació sobre transtorns alimentaris - Instagram
Carla Vigo comparteix una publicació sobre transtorns alimentaris | Instagram

En el seu perfil d’Instagram també ha compartit una publicació en la que una experta explica què és la distorsió cognitiva, el problema que també l’afecta a ella: “Els errors que cometem quan ens percebem a nosaltres mateixos. Venen a la nostra ment en forma de missatges automàtics negatius i, sovint, ens fan mal emocionalment. Un exemple clar és mirar-se al mirall i dir-se que estàs lletja. No és una visió realista, així que ens acostumen a dur a actuar de manera errònia i negativa”.

Més notícies
Notícia: Carla Vigo escriu una carta pública a la mare 16 anys després de la mort
Comparteix
La neboda de Letícia ha emocionat els seguidors en dedicar unes paraules colpidores en l'aniversari del suïcidi
Notícia: Carla Vigo talla amb el xicot per sorpresa i esborra totes les fotos junts
Comparteix
La neboda de Letícia estava molt enamorada i vivia amb ell des de feia molts mesos, però les coses no han acabat bé entre ells
Notícia: Carla Vigo no troba feina al teatre: ara, repartidora de propaganda
Comparteix
La neboda de Letícia necessita diners i és per això que confessa que ha anat acceptant ofertes de feina d'altres coses
Notícia: Letícia i Carla Vigo, distanciades des de fa un any: “Relació complicada”
Comparteix
La neboda de la monarca espanyola no fa cas dels seus consells, el que fa que hagin deixat d'estar tan unides

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter