Raquel Martínez ha pres una decisió inesperada que l’apartarà dels focus. Els teleespectadors deixaran de veure-la davant de càmera perquè deixa enrere la seva etapa de presentadora dels telenotícies. Feia 18 anys que la tenien al capdavant d’aquesta feina a TVE, una etapa professional molt llarga en la que ha estat a La 1 i al 24 horas.
Ara canvia de feina per decisió pròpia, el que ha anunciat en un post d’Instagram que ha aprofitat per agrair el suport i ajuda de tots els companys que ha tingut. Està convençuda que aquesta és la decisió encertada perquè ha arribat el final d’una etapa: “La importància de saber quan trencar files. Fins aquí 18 anys amb vosaltres i aprenent de gent meravellosa. Gràcies per haver estat“, ha escrit.
Continuarà lligada a la cadena de televisió pública espanyola, però darrere de càmera. La decisió l’ha pres per raons professionals que l’empenyen a deixar de ser una cara visible dels informatius per passar a ser-ne redactora.


Raquel Martínez va ser apartada del Telenotícies de TVE el 2018
Raquel Martínez va arribar a RTVE el 2006, moment en què va estar presentant les notícies en el Canal 24 Horas. D’allà la van passar a La 2 Noticias i, posteriorment, va fer el salt a presentadora del Telenotícies del cap de setmana durant sis anys. El 2018 van apartar-la d’aquesta cadira i la van rellevar al 24 Horas una altra vegada. La notícia la va encaixar bé, encara que va haver de defensar-se perquè molts creien que era un càstig: “Marxo amb el cap ben alt d’haver format part de l’equip que ha aconseguit que TVE tingui, almenys, un telenotícies líder d’audiència en la seva franja horària. Un honor i un plaer. Continuaré treballant per fer bé la meva feina, em posin on em posin”, deia.
Ara torna als seus orígens com a redactora, un paper que interpretarà amb molt més bagatge que quan va començar.