El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
L’infart fingit a TV3 fa reaccionar la xarxa: elogis i també crítiques

TV3 ha deixat sense respiració els teleespectadors. El mes vinent emetran una nova edició de La Marató, la que enguany està centrada en les malalties cardiovasculars. El dia de la presentació van deixar clar que intentarien conscienciar la gent de la seva importància de moltes maneres, però ningú no s’esperava que fessin una campanya tan extrema. Aquest dimecres, la cadena anunciava que emetria el primer capítol d’una sèrie en directe anomenada Quan el cor s’atura. Enmig de l’actuació, Cristina Genebat es desplomava a terra per un presumpte infart i tot el joc de càmeres seguia el joc per fer veure que allò estava passant de debò. Després d’uns segons angoixosos, els protagonistes de la sèrie reconeixien que havia estat tot un muntatge per demostrar que un problema cardiovascular pot arribar quan menys t’ho esperes.

Certament, aquesta ha estat una campanya molt impactant mai vista a televisió. Volien que el missatge calés i vaja si ho ha fet, tenint en compte la gran repercussió que ha tingut el vídeo a les xarxes.

Molts aplaudiments cap a la campanya i alguna crítica a la seva duresa

La gent que ho veia des de casa es quedava amb la boca oberta, en plantejar-se que realment que l’actriu estava patint un infart en directe. La gran majoria de teleespectadors han aplaudit la iniciativa i han reconegut que ha estat una manera molt efectiva de traslladar el missatge: “M’ha semblat magnífic. Felicitats a tots!”, “M’ha impactat moltíssim, quins plors que he tingut. Demà mateix miraré de tornar a participar en La Marató”, “Ha sigut impactat, a casa estàvem patint. Campanya brillant”, “M’ho he cregut, brutal!”.

De crítiques n’hi ha hagut menys i, a més a més, els fans de l’espot les han intentat frenar. Una dona deia: “Doncs ho he trobat una cabronada, de molt mal gust!!! M’han fotut un bon ensurt!!!”, al que un altre responia: “Doncs em sap greu, però no has entès res. Això va de conscienciar, no de fer broma”. La gran majoria de comentaris negatius s’han centrat en destacar que realment els havien espantat: “M’han fotut un ensurt! Pensava que era real… Buf“.

Amb tot, queda clar que la gent ha reaccionat a aquesta nova manera de cridar l’atenció. La cadena vol focalitzar la importància de ser conscients dels riscos de les malalties cardiovasculars, el que sembla que intentaran de totes les maneres possibles abans de l’emissió de La Marató el pròxim 18 de desembre.

Més notícies
La sèrie inventada de TV3 per a La Marató / TV3

TV3 sorprèn amb un fals infart en directe per anunciar ‘La Marató’

Notícia: TV3 sorprèn amb un fals infart en directe per anunciar ‘La Marató’
Comparteix
La presentació de l'espot ha estat sorpresa: s'ha fet en plena emissió de la suposada sèrie, amb públic al plató
Notícia: TV3 sorprèn amb un fals infart en directe per anunciar ‘La Marató’ - Mobile
Les tres presentadores estrella de TV3 - Mireia Comas

Aquests seran els presentadors de ‘La Marató’ de TV3

Notícia: Aquests seran els presentadors de ‘La Marató’ de TV3
Comparteix
El 18 de desembre s'emetrà el programa solidari d'enguany, el que se centrarà en les malalties cardiovasculars
Notícia: Aquests seran els presentadors de ‘La Marató’ de TV3 - Mobile
'Joc de cartes' busca els millors calçots de Madrid - TV3

Calçots cremats i salsa avinagrada en el primer ‘Joc de cartes’ a Madrid

Notícia: Calçots cremats i salsa avinagrada en el primer ‘Joc de cartes’ a Madrid
Comparteix
Marc Ribas i l'equip del programa de TV3 han viatjat fins a la capital espanyola per buscar el millor local per gaudir d'una calçotada
Notícia: Calçots cremats i salsa avinagrada en el primer ‘Joc de cartes’ a Madrid - Mobile
'Crims' torna amb rècord d'audiència _ TV3

‘Crims’ estrena temporada amb una desaparició i rècord històric d’audiència

Notícia: ‘Crims’ estrena temporada amb una desaparició i rècord històric d’audiència
Comparteix
TV3 torna a triomfar gràcies a Carles Porta, que ha tornat a la graella per la porta gran
Notícia: ‘Crims’ estrena temporada amb una desaparició i rècord històric d’audiència - Mobile

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Sort que no veig televisió a novembre 17, 2022 | 08:27
    Sort que no veig televisió novembre 17, 2022 | 08:27
    És que si és per conscienciar, és a dir, per forçar la introducció d'un missatge en la gent, es veu que ja tot s'hi val. Potser provoquin un infart de debò a algú, però serà bo perquè haurà conscienciat. Esperem que les campanyes electorals no agafin els mateixos mètodes. El que no ha entès res sempre és el que va d'entès.
  2. Icona del comentari de: bs a novembre 17, 2022 | 17:24
    bs novembre 17, 2022 | 17:24
    penós
  3. Icona del comentari de: Tal com raja a novembre 17, 2022 | 17:39
    Tal com raja novembre 17, 2022 | 17:39
    Quin desastre de programa. No sé què volien aconseguir. Jo vaig apagar la tele. Semblava un espai de folklore.
  4. Icona del comentari de: Ricard a novembre 17, 2022 | 18:19
    Ricard novembre 17, 2022 | 18:19
    Bona intenció. Resultat inocu.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa