Missing 'path' query parameter

Protecció Civil de la Generalitat ha comunicat aquest diumenge al voltant de les 12.40 hores que un tren Euromed ha quedat aturat a Tarragona amb 250 passatgers a l’intercanviador de Boella, a Reus. Aquesta incidència, segons ha informat el cos d’emergències, no afecta la circulació dels trens d’alta velocitat.

També ha detallat que aviat arribarà un altre tren per poder fer el transbordament i solucionar la situació, però s’ha activat la prealerta Ferrocat. El problema, segons han detallat fonts de Renfe a aquest diari, radica en una avaria mecànica del mateix tren i tots els viatgers han estat informats de la situació al moment.

Les mateixes fonts han afegit que el tren per fer el transbordament ja s’ha enviat des de Barcelona. A més, l’empresa ha activat el compromís voluntari de puntualitat perquè els viatges obtinguin la devolució del bitllet que, en el cas de l’Euromed, és del 50% si hi ha un retard superior a 30 minuts i del 100% si el retard supera l’hora.

Quarta incidència ferroviària en una setmana

Aquest és el quart incident de la setmana a la xarxa ferroviària de Catalunya. El primer es va produir dimarts, quan es va tallar la circulació ferroviària entre Móra la Nova (Ribera d’Ebre) i Reus (Baix Camp) pel descarrilament d’un tren de mercaderies a Marçà-Falset. El tall va afectar la línia R15 de Rodalies.

L’endemà, un petit incendi originat entre les vies de l’alta velocitat va obligar a tallar la circulació ferroviària de la línia R4 de Rodalies entre les estacions de l’Arboç i Sant Vicenç de Calders. Aquesta setmana també s’ha produït una incidència al túnel de Plaça de Catalunya, que va provocar retards de mitja hora en els trens de totes les línies de Rodalies: R1, R2, R2 Nord, R3 i R4.

Arran d’aquest reguitzell d’avaries, el president del Govern, Pere Aragonès, ha urgit el govern espanyol a fer efectiu el traspàs de Rodalies, que considera una “necessitat”. Aquestes incidències, segons ell, “evidencia la falta d’inversions” i “la incapacitat de gestió” del govern espanyol i s’ha compromès a prendre les mesures que calgui “davant del desgavell permanent”.

Més notícies
Notícia: Rescaten el conductor d’un cotxe arrossegat per la riera de Vilassar
Comparteix
Els Bombers reben més d'una seixantena d'avisos relacionats amb les fortes tempestes
Notícia: Escorcolls i requises als domicilis dels detinguts per la Vuelta
Comparteix
Els arrestats, acusats de quatre delictes
Notícia: Sumar defensa que l’amnistia també hauria d’afectar els policies de l’1-O
Comparteix
Jaume Asens defensa la constitucionalitat de la mesura de gràcia i diu que serviria per "posar el comptador a zero"
Notícia: VÍDEO | Les conseqüències de les tempestes arreu de Catalunya
Comparteix
Causen desperfectes materials, malmeten conreus, provoquen crescuda en rieres, un incendi a Sant Feliu de Llobregat i caigudes a La Vuelta

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Sofert usuari. a agost 27, 2023 | 13:47
    Sofert usuari. agost 27, 2023 | 13:47
    La noticia és que, en el que portem d'agost, UN dia no hi ha hagut incidències a la xarxa ferroviaria.
  2. Icona del comentari de: Pasqual Sevol a agost 27, 2023 | 14:05
    Pasqual Sevol agost 27, 2023 | 14:05
    És veritat. Les incidències no afecten mai els trens AVE. Quines coses...
  3. Icona del comentari de: Murciano mal pensado... a agost 27, 2023 | 14:45
    Murciano mal pensado... agost 27, 2023 | 14:45
    Veamos. Todos los incidentes graves de Renfe-ADIF en España ocurren en su inmensa mayoría en Cataluña. Dado el poco aprecio que tiene el Govern por España y las ganas que tienen el mismo de quedarse con su propiedad me pregunto si ¿no existe una mano negra al servicio del Govern que no hace más que sabotear el medio y cabrear la personal usuario para justificar su requisa?.
  4. Icona del comentari de: Volem el traspàs de totes les 'competències' incloses Renfe /Adif a la República Catalana a agost 28, 2023 | 20:25
    Volem el traspàs de totes les "competències" incloses Renfe /Adif a la República Catalana agost 28, 2023 | 20:25
    Això és "notícia" ? En quin país vivim ?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter