Borràs ja havia pactat amb Cuevillas la seva sortida de la Mesa arran del cas del vot delegat de Lluís Puig

La presidenta del Parlament diu que tot s'ha "precipitat" en aquests darrers dies

La presidenta del Parlament, Laura Borràs, ja va parlar la setmana passada amb Jaume Alonso-Cuevillas per pactar la seva sortida de la Mesa de la cambra catalana arran del cas del vot delegat de l’exconseller exiliat Lluís Puig, en la qual l’advocat s’hi va abstenir per haver format part de la seva defensa. En una entrevista al Matí de Catalunya Ràdio, Borràs ha explicat que la decisió de substituir Cuevillas per Aurora Madaula s’ha “precipitat” en aquests darrers dies per les seves polèmiques declaracions sobre els vots simbòlics. “Vam veure que potser aquest no era el seu lloc, i vam acordar entre nosaltres que no continuaria a la Mesa”, ha dit la presidenta de la cambra.

Comentaris

    Lluït 06/04/2021 5:40 pm
    Si ja ho sabien perquè van arribar fins aquí? El senyor Cuevillas ha demostrat la seva lleialtat al MHP Puigdemont. I és reconegut i molt més apreciat que uns quants que pul·lulen per jxc. El seu raonament és impecable, l'autèntica política ha de ser seriosa. La rebequeria com mètode no es pot admetre. A veure si els partits polítics que es presenten com independentistes venen a ser els principals obstacles per a la independència? S'haurà de passar d'ells.
    Gonzalo 06/04/2021 2:39 pm
    Y eso, queridos laZis, es lo que hacen vuestros politicuchos cuando tienen que mantener a dos familias: asegurarse el sueldo. El sabe perfectamente que si sigue en la mesa del parlamento regional catalán, acaba inhabilitado para cargo público. Y hay que seguir pasando la pensión a la ex-mujer y seguir pagando los caprichitos de la alumna por la que abandonó a su esposa. Cuevillas gigolo..... Grande entre los grandes.... Aun corren fotos de él con una pulserita con la bandera española en su muñeca.... En fin.... Que os toman el pelo una y otra vez, laZis....
    15
    28
    Respon
      Angels 06/04/2021 9:57 pm
      Gonzalito ha no pots ser mes estupit, sempre amb la mateixa cantinela, Jo diria q ets un toca collons simplista
      Quim 06/04/2021 2:51 pm
      Vostè també n'és hijo del cuerpo oi
        Gonzalo 06/04/2021 3:02 pm
        Al menos conozco a mi padre. Cosa que usted no puede decir. Saludos cordiales, laZi de mierda. Y pudrase.
    En Patufet astronauta 06/04/2021 11:58 am
    A-hhhhhhhhh, vallllll, que ja ho tenien parlat, jejejeje i vaig jo i m'ho crec, Jxlapasta mentiders i manipuladors.
      ultimomono 06/04/2021 12:07 pm
      Al.lucino que et creguis que ERC és independentista, que Rufián i Tardà volen la independència, que existirà la taula de diàleg, que ERC no pactarà al Congreso amb el PSOE com j'ha ha fet i en canvi no et creguis això. Els erquis sou divertits.
      16
      20
      Respon
    Que dimiteixi la direcció 06/04/2021 10:27 am
    JxCAT és un decorat teatral amb una cúpula de sonats. No estan capacitats per governar i de dediquen a bajanades infantils. La gran majoria de la població catalana està farta d'aquests ineptes.
    230
    109
    Respon
    ROCAFORT 06/04/2021 10:27 am
    A Cat, només ens faltava l'autocensura per no "molestar" el Govern Espanyol, a Cuevillas ni li correspón ni es oportú ni ha d'opinar sobre l'estrategia del seu partit sobre un tema tan important com l'independencia.
    Roser 06/04/2021 10:27 am
    I dons perquè la bonica carta d'en Jaume?
    Joan R. 06/04/2021 10:23 am
    Feu vergonya, per no dir fastic. De veritat que voleu fer la independència? Doncs, de veritat, no ho sembla.
    15
    32
    Respon
    Que sóc de Barcelona 06/04/2021 9:48 am
    Es vergonyós que una presidenta d'un parlament autonòmic provoqui que plegui un dels seus "servents" perquè ha mostrat una opinió diferent a la del gran líder de Waterloo. JuntsxPuigdemont té un gran problema, són una secta en la qual mana un sonat.
    380
    142
    Respon
    Donec Perficiam 06/04/2021 9:38 am
    És evident que si en un dinar familiar surten diferents i discrepants opinions sobre un tema, i tots acabem cridant perque volem tenir la raó, dins la dinàmica d'un partit politic encara és pitjor, perque els que tenen càrregs, creuen que poden obrir la boca i dir quelcom que pensen..... doncs no! error! els partits són una dictadura, un niu de vívores que repten per pujar amunt, i on només obre la boca el mascle Alfa de la manada. Pobre Cuevillas. Acaba d'atterrissar a la política i ja l'han substituït els seus propis companys.....
    Luisnomeacuerdo 06/04/2021 9:27 am
    La lazipija en sus últimos días de gloria, está fascista independentista no va a llegar al día dela fiesta nacional de España, al tiempo. Waterlu no paga a traidores. Pastelero loco dixit.
    307
    122
    Respon
      Quim 06/04/2021 2:50 pm
      Hijo del cuerpo, ja m'entens oi.
    Ebrenc 06/04/2021 9:26 am
    Junts pel cash, és un girigall sense sentit, venedors de fum, que no admeten que han perdut les eleccions.
    70
    34
    Respon