Wagensberg carrega contra Cuevillas per haver-se abstingut sobre el vot de Lluís Puig

"Es tractava de protegir en bloc els drets polítics d'un diputat i els de tota la ciutadania", lamenta el diputat d'ERC

L’advocat Jaume Alonso-Cuevillas s’ha abstingut aquest divendres en la votació de la Mesa sobre si l’exconseller Lluís Puig ha de poder votar des de l’exili. Ha al·legat interès en la causa perquè havia participat en la defensa de Puig. Això, però, podria fer que Cuevillas quedés al marge de qualsevol conseqüència si això arriba al Tribunal Constitucional. Això ha provocat la protesta del diputat d’ERC Ruben Wagensberg, que ha denunciat que la votació d’avui sobre Puig “es tractava de protegir en bloc els drets polítics d’un diputat i els de tota la ciutadania“. “Per tornar a teixir confiances i acords també fóra bo compartir amb la resta dels membres independentistes de la mesa el sentit d’un vot tan important com aquest”, ha dit.

Comentaris

    i Puigdemont? 26/03/2021 4:24 pm
    Anava el primer de la llista, te l'acta?
      Diria que no 26/03/2021 4:25 pm
      Borràs li va dir que no se la volia jugar
    Sofia 26/03/2021 3:44 pm
    Explosió versus reflexió. Aquest és el problema dels totxos. La incapacitat de raonar els fa curts de mires i intransigents. .
    Pablito "en el chabolo" Hasél 26/03/2021 3:32 pm
    Ante todo libertad de expresión. Cuevillas que diga y haga lo que le salga de la polla. Si al pipiolo Wagensberg no le gusta que se joda y que se calle.
    tangen67 26/03/2021 2:40 pm
    el sr. cuevillas es abans que res advocat. El carrec a la mesa es compatible amb aquesta activitat que demana el respecte a certes normes. Que el Sr. Wagensberg del partit dels saltaulells de Catalunya ho critiqui, es una mostra de les carencies del partit. Nomes cal recordar les declaracions d'ahir del Sr. Nuet per reafirmar-me en el que acabo d'escriure.
    183
    113
    Respon
      Si noi, 26/03/2021 4:36 pm
      El carrec d'en Cuevillas a la Mesa es la forma que té Fuigpelmón de pagarli la seva defensa, no és el primer cop que va a les llistes, carrec que té. Ara que ho penso, al Congreso hi era/és també?
      Jordi 35 26/03/2021 3:20 pm
      Ves per on, no vaig sentir cap queixa d'en Wassenbeg quan en Torrent va impedir el dret de vot d'en Puigdemont. Aqui no es tracta de salvar el cul d'en Cuevillas, sino de salvar el dret de vot den Puig, i l'abstencio sen Cuevillas unicament preten esquivar la hipotetica nulitat se l'acord d'avui.
      111
      30
      Respon
        pel jordi 26/03/2021 4:22 pm
        quants cops ha dit fuigpelmón que tornaria? quants cops ha tornat? sembla que corruptgència està plè de mentiders incumplidors...
        @Jordi 35 26/03/2021 3:36 pm
        Puig no té cap dret a vot telemàtic. Que vingui per aquí i ja veurem. La Mesa ho tolera única i exclusivament per a confrontar amb l'estat. I confrontarà, no ho dubtis.
    Ricard 26/03/2021 1:44 pm
    No m'ha agradat gens l'abstenció. El Sr. Alonso-Cuevillas no és al Parlament com a advocat de ningú sinò com a parlamentari, defensant un mandat popular molt concret.
    27
    65
    Respon
    Santa hipocresia corruptgent 26/03/2021 1:39 pm
    Tu hauries de pensar abans d'escriure...
      Girona 26/03/2021 6:19 pm
      Es tracta de protegir els drets de tots els diputats? Doncs ERC es mor de ganes d'incloure els comuns en el seu "gran projecte"Ja sabeu, els que van ensenyar el vot per facilitar la repressió policial sobre la resta de parlamentaris. Quanta comèdia! Quin fàstic feu! I per cert,canvieu la cantarella de"fuigpelmon" o "corrupgens" Esperem més nivell dels trolls professionals. Sembla que, a falta d'arguments, repetiu com lloros una paraula que creieu que té gràcia o que degrada aquells que considereu enemics. Quanta rabia us fa que el cas català s'hagi internacionalitzat per la feina des de l'exili! Ara resulta que desdir-se de tot davant un tribunal no queda tan heroic com havíeu pensat. Quina pena.
    Pensar abans de parlar 26/03/2021 1:37 pm
    Trobes normal que s'abstingui? Segur que si hagues fet Wagensberg estaries insultant-lo com a bon hipòcrita corruptgent....
    23
    89
    Respon
    erc es odi junqueril 26/03/2021 1:19 pm
    erx gossos d'odi, junqueras del soc honrat soc ferrovial soc bisbe
    118
    52
    Respon
    federalista 26/03/2021 1:06 pm
    JAJAJAJA JA els indepres llestos, pocs pero n'hiha ja en tenen por a incumplir la llei, i anar a una garjola espanyola es clar, i el cuevillas com diu u dalt es indepre pero no tonto, i clar no vol anar a la garjola
    Cara dura 26/03/2021 1:06 pm
    Aquest és de la mateixa pasta que Puigdemont. Obligar als altres a ser valents i assumir condemnes, i ells mai assumeixen cap risc.
    80
    146
    Respon
    Pajaritu 26/03/2021 12:57 pm
    El Sr. Cuevillas es abogado e indepe, lo que no es, es abogado y tonto. Sabe lo que se juega, tomen nota. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    Pensar abans de parlar 26/03/2021 12:55 pm
    No hi veig problema en l'abstenció del Dr. Alonso Cuevillas: 1.- Sense el seu vot també hi ha majoria independentista. 2.- En cas de repressió de la presidenta Dra. Borràs, fa falta un recanvi independentista. La participació del prestigiós advocat no ha estat menor en la defensa dels exiliats. El que trobo inacceptable és que el discurs del canidat d'ERC l'hagi escrit la CUP.
    145
    63
    Respon
      Jordi 35 26/03/2021 3:30 pm
      L'has clavat