Missing 'path' query parameter

Carmen Borrego forma part del grup de tertulians de televisió que s’han quedat sense feina arran de la cancel·lació de Sálvame. La filla petita de María Teresa Campos, que també és periodista, ha hagut de buscar-se la vida i ara acaba de picar a una porta molt sucosa que pot fer-la rica. Ens referim a Supervivientes, el reality de Telecinco que està començant a buscar cares conegudes per a la següent edició. Ella podria ser un dels fitxatges més sorprenents, ja que mai no ha concursat en un programa d’aquest tipus. A més a més, seria curiós veure-la en una illa deserta d’Hondures mentre la forcen a pescar i recol·lectar fruita per alimentar-se.

Com és habitual, sempre hi ha un munt de reunions abans de tancar la participació en aquest espai. Els famosos demanen caixets molt alts, ja que es tracta d’una experiència difícil per la qual volen que els paguin molts diners a canvi. En el seu cas, estaria parlant-se d’un sou de 17.000 € setmanals en cas que finalment signi com a participant de Supervivientes 2024. Tenint en compte que el programa dura més de tres mesos, la col·laboradora podria guanyar més de 200.000 € si arribés a la final.

La DGT avisa 'Sálvame' que multarà Carmen Borrego - Telecinco
Carmen Borrego serà una de les concursants de Supervivientes | Telecinco

Quan cobrarà Carmen Borrego si fitxa per Supervivientes?

El seu nom encara no figura entre els confirmats perquè encara els queda acabar de tancar un parell de detalls. Això sí, la revista Semana publica avui que les negociacions -que no haurien estat fàcils- es troben en un estat “molt avançat“. Les postures entre Carmen Borrego i la productora estarien “molt pròximes”, però diuen que encara queden unes quantes qüestions per rematar.

El programa vol que la germana de Terelu Campos sigui l’estrella inesperada de l’edició i, com a tal, estarien disposats a pagar-li el sou més alt a ella. Que cada setmana cobri 17.000 € pot semblar una bogeria i, en realitat, ho és. Ara bé, ella sembla que s’esperava més diners perquè és conscient que en altres edicions hi ha hagut famosos amb molt més sou. L’explicació que dona la revista és que, per a enguany, el programa compta amb un pressupost molt més reduït respecte als anteriors anys; segurament causat per la davallada d’audiència i la consegüent reducció d’ingressos que han patit.

La filla petita de María Teresa Campos, preocupada per la seva germana Terelu

Carmen Borrego, per una altra banda, s’ha sincerat a la revista Lecturas sobre la mort de la seva mare i la gestió que n’han fet. La tertuliana confessa que ha estat un cop duríssim i que ha estat molt preocupada per la seva germana Terelu: “Jo tinc el meu marit i no estic sola, però ella sí“, diu tot fent referència a la seva solteria.

Carmen Borrego i Terelu Campos prenen una decisió sobre les cendres de la mare - Europa Press
Carmen Borrego reconeix que està preocupada per la seva germana Terelu Campos | Europa Press

Explica que no ha recorregut al psicòleg per superar la pèrdua de la icònica periodista, però que sí que nota que ha crescut la seva fe: “Tot això m’ha fet més religiosa. En un primer moment, em vaig enfadar amb Déu. Ella no li havia fet mal a ningú i el seu final ha estat molt dur. També li he donat les gràcies a Déu perquè la meva mare deixés de patir. Despertar és molt dolent, has de prendre consciència de tot el que ha passat. Això és un malson… El final de la meva mare va ser terrible, així com els funerals. Sentim un buit molt gran”.

Més notícies
Notícia: Carmen Borrego toca fons sense feina ni suport familiar: “No pot més”
Comparteix
La filla petita de María Teresa Campos no es parla amb el fill i es queda sense ingressos amb la cancel·lació de 'Sálvame'
Notícia: Carmen Borrego abandona ‘Sálvame’: “No parareu fins que m’enterreu”
Comparteix
La tertuliana està farta que intentin carregar-se la seva relació amb la resta de la família i ha esclatat en directe
Notícia: Carmen Borrego, atesa pels metges en directe: “Té una taquicàrdia”
Comparteix
La tertuliana sentia un dolor de pit fort que impedia que respirés amb normalitat, el que ha fet que es posés més i més nerviosa
Notícia: Carmen Borrego, “molt enfadada” en el casament del seu fill
Comparteix
Alguns convidats haurien filtrat fotografies als mitjans de comunicació

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter