David Castillo interpretava el Jonathan a Aída, l’exitosa sèrie que va ajudar tot l’equip a fer-se un nom dins i fora de la petita pantalla. En el seu cas, ell era un dels jovenets d’aquest planter que vivien aventures esbojarrades. Després de nou anys amb una audiència boníssima a Telecinco, la ficció va acabar-se i tots van haver de buscar-se la vida. Ell, qui fos el fill petit de la protagonista, feia de jovenet rebel i conflictiu. Ara que ha crescut, ha fet l’impossible per deslliurar-se d’aquella imatge que projectava i, mostra d’això, és el canvi professional que ha dut a terme recentment.
L’actor, de 32 anys, ha continuat lligat al món de la interpretació. Després de participar en unes quantes sèries i una pel·lícula quan era petit, va decidir fer el pas cap al teatre. Des del 2011, on més l’hem vist ha estat a sobre dels escenaris i no li ha anat gens malament en aquest terreny. Ha pogut participar en obres bastant importants, de fet, les que l’han ajudat a mantenir-se actiu. A televisió, ha fet algun paper menor a Amar es para siempre, Los nuestros 2 i El Cid d’Amazon Prime Video.


A què es dedica ara l’actor que feia de Jonathan d’Aída?
Fins aquí, tot el que es podia esperar d’un intèrpret així. La sorpresa ha arribat en els últims temps, quan s’ha sabut que s’està dedicant a la poesia. Així ho assegura Bluper, un mitjà digital que ha pogut comprovar que David Castillo ha començat a escriure poemes en una nova faceta professional que res no té a veure amb tot el que ha fet al passat.
L’antic Jonathan ha publicat un poemari, fins i tot, el que ha anomenat Piedra de madera. Aquí, parla de les relacions humanes i també del creixement personal que ell mateix ha experimentat en primera persona. Per tal de promocionar-se, està fent servir el perfil que té a Instagram per donar a conèixer aquesta nova vena creativa.
Gràcies a aquest aparador, hem pogut comprovar el canvi físic que ha experimentat. Han passat molts anys des del final d’Aída, més d’onze anys, i ara el veiem amb barba i els cabells molt més llargs que abans. Professió nova, aspecte diferent… i què se sap de la seva vida sentimental? Aquí poca informació hi ha, ja que continua sent tan discret com ho era abans. Només se l’ha conegut una relació, la que va tenir amb la neboda de Miguel Bosé, Jara Dominguín. Temps després va filtrar-se que havien trencat, però des de llavors res més se sap sobre aquest aspecte de la vida de l’actor i poeta.
Una nova vida que interessarà als qui eren fans del seu paper a la ficció, els qui poden conèixer més de la seva nova rutina si el segueixen a Instagram.




