Leticia Sabater ha protagonitzat un incident en un restaurant de luxe de Madrid. La cantant barcelonina havia estat contractada per muntar un xou en una festa i, sense esperar-s’ho, va provocar tal caos que va haver d’intervenir la policia. El més curiós de tot plegat és que havien estat unes amigues de Georgina Rodríguez, la parella de Cristiano Ronaldo, les qui havien pagat perquè actués en directe. La model i influencer també estava present en aquell moment, un detall que fa que tot generi encara més curiositat. Però què és el que ha passat?

Javier de Hoyos ha explicat a Ni que fuéramos shhh que els problemes van començar quan Leticia Sabater va presentar-se davant de la taula en la que estaven sopant Georgina i les seves amigues. Ho va fer acompanyada d’un DJ, que va punxar-li algunes de les seves cançons més famoses. La idea era que amenitzés la festa d’aniversari d’una d’elles, cosa que va fer, però sembla que el contingut de les lletres van indignar a algun dels altres comensals.

No era una festa privada, pel que sembla, sinó que el grupet estava degustant un menú bastant car en un restaurant que tenia altres comensals en aquell moment. En tot moment parlen d’un restaurant situat en una de les urbanitzacions més exclusives de la capital espanyola, així que ens podem fer una idea del tipus de client que tenen habitualment. Molts d’ells s’haurien escandalitzat en sentir Leticia parlant de salchipapas, pepinazos i demanant que le llenen el tanque.

Leticia Sabater ha confessat quines operacions estètiques s'ha fet - Antena 3
Leticia Sabater ha protagonitzat un incident en una festa | Antena 3

Per què ha acudit la policia al restaurant on actuava Leticia Sabater

Els seus temes són picants i no deixen res a la imaginació, això és cert. Davant d’això, molts s’haurien queixat als responsables del local i la situació hauria acabat sent d’allò més tensa. De fet, va haver d’intervenir la policia per demanar-li que ajornés l’actuació fins que hi hagués menys gent en el restaurant.

El programa del Canal Quickie ha parlat amb un testimoni que estava allà en aquell moment: “La van fer grossa d’una manera que no es podia permetre. És un local bastant car, al que acostumem a anar amb la família. Va haver de venir la policia perquè no paraven. No m’imaginava veure Georgina així”.

Georgina Rodríguez s'ha convertit en una dona de negocis - Europa Press
Georgina Rodríguez es trobava en la festa de la discòrdia | Europa Press

Cap de les dues no ha parlat sobre el tema, però és probable que s’ho prenguin com una anècdota més a explicar d’un sopar que recordaran.

Més notícies
Notícia: Leticia Sabater escandalitza Twitter amb el nou videoclip
Comparteix
La cantant catalana ha creat 'Barbacoa al punto G', amb el qual torna a demostrar que no té vergonya
Notícia: Soldats de la Legió ‘ballen’ a ritme de Salomé, Camela i Leticia Sabater
Comparteix
La cabra no apareix en el vídeo i s'ha estalviat participar en la mofa de Twitter a la desfilada dels soldats espanyols
Notícia: Leticia Sabater i Tom Brusse, parella estranya i sorpresa: “Nit de passió”
Comparteix
L'estrella de 'La isla de las tentaciones' i la cantant reconeixen que s'han fet petons i que volen que la relació vagi més enllà
Notícia: Leticia Sabater lliga amb el Pare Noel en el videoclip més surrealista
Comparteix
La cantant barcelonina sorprèn amb una nova entrega dels seus tradicionals temes nadalencs

Comparteix

Icona de pantalla completa