Cristina Puig (Barcelona, 1972) ha acomiadat el Faqs després de cinc anys del programa en la diana mediàtica. TV3 va prendre la controvertida decisió de carregar-se el seu format polític insígnia, un espai etiquetat com a “programa processista” des de l’estrena, el setembre del 2017. La presentadora de la darrera etapa, que han sigut tres anys, es mostra indignada amb l’abrupta cancel·lació, que amagaria motius polítics.

Molts la coneixen com la Cristina Puig del Faqs, una etiqueta que demostra com d’important ha estat en la seva carrera. Ha hagut de ser dur haver d’acomiadar-se’n.

Doncs sí, estem començant a fer el dol perquè ha estat una cosa molt intensa professionalment i personalment. Aquesta feina ha ocupat tots els dies de la meva vida els últims tres anys i també he d’acomiadar-me de la gent amb qui he treballat. El fet que coincideixi amb unes vacances ho suavitza una mica, però evidentment és un procés. Dius que sóc la Cristina Puig del Faqs però no hi estic d’acord. Crec que el Faqs ha tingut una cosa i és que la gent coneix el nom del programa.

Moltes vegades els programes s’identifiquen amb la presentadora o el presentador, el Ferreras, la Melero… Però, en canvi, aquest és el Faqs. Per això em sap tan greu que hagin pres la decisió de carregar-se una marca tan potent a la televisió com era el Faqs, perquè crec que és un error haver pres la decisió d’eliminar-lo quan havien creat una marca tan identificada que coneixien a Madrid, a Sevilla i a Europa.

Del Faqs es comentava absolutament tot el que passava i això deu ser esgotador.

Crec que el que li ha passat al Faqs no els passa a la resta dels programes de la casa. Els partits han fet servir el programa per al pim, pam, pum. Ens feien servir per a la guerra de partits que no s’entenen entre ells. Però també érem el termòmetre del que estava passant a la societat a nivell polític. Si les tensions anaven en augment, doncs també es mostrava al Faqs. La manera de criticar TV3, el Faqs, la presentadora i el país, per a uns, era no venir al programa i per als altres, venir-hi i després criticar-nos.

Ha estat un programa incòmode però que també els ha anat bé.

Exacte. Si una cosa ha tingut el Faqs és que hem estat un programa incòmode perquè tot el que passava a plató acaba transcendint. Va néixer en un moment en què el país estava convulsionat. El programa era representatiu del moment que travessava el país. Se’ns diu que hem estat el programa processista i no seré jo qui ho negui perquè, evidentment, en els moments àlgids del procés, el Faqs parlava sobre el tema. Ara bé, també ho feien tota la resta de programes de ràdio i televisió.

També hi ha molts polítics que s’han negat a anar-hi com per boicotejar-lo, però hi ha personatges d’altres professions que no hagin volgut anar-hi?

Clarament on hem trobat més reticències ha estat en el món polític. Però la Mercedes Milá, el Risto Mejide i el Xavier Sardá no van venir fins al final i ho van reconèixer en directe. Ella, per exemple, va deixar clar des del principi que havia sentit que aquest era un programa independentista. Realment ha vingut tothom, però sí que ha costat molt que vingués algú del món de l’esport, i més concretament del futbol i del Barça.

Cristina Puig parla del final del 'Faqs' - Mireia Comas
Cristina Puig parla del final del Faqs | Mireia Comas

Quina ha estat l’entrevista més agraïda que ha fet al Faqs?

Costa molt escollir perquè totes han tingut el seu què. Anar a Belfast per entrevistar a Patrick Paddy Armstrong em va agradar personalment perquè em va impactar la història dels quatre de Guildford. No puc oblidar la conversa entre Arnaldo Otegui i Jesús Egiguren, en què vam fer un exercici molt bo en aconseguir que s’escoltessin després de tant de temps i que ho fessin a la mateixa taula. Òbviament, tenir la possibilitat d’entrar a la presó amb els presos polítics i passejar pel pati en què la Dolors Bassa caminava va ser impactant i vaig estar molt agraïda a què ens deixessin fer aquell programa. I, per acabar, destacar haver tingut Villarejo a plató. Increïble.

I l’entrevistat més desagradable?

Sempre dic que l’entrevista al president de Polònia no va ser gens agraïda. Lech Wałęsa estava molt creuat, distant, no somreia i no em mirava als ulls… No sé què vam fer allà perquè vam perdre el temps amb un home que clarament no tenia ganes de parlar amb nosaltres. De fet, quan en va tenir prou va aixecar-se i va marxar.

Francesc de Dalmases ha demanat perdó per la discussió que va mantenir fa deu dies amb una periodista de l’equip del programa, en què l’hauria arribat a agafar pel canell mentre l’escridassava i proferia insults per l’entrevista que se li havia fet a la presidenta del Parlament, Laura Borràs. El cas ha derivat en un escàndol mediàtic.

Jo vaig encadenar el final de l’entrevista amb l’inici de la següent, així que no em vaig assabentar del que passava directament. Jo vaig veure que el regidor marxava i vaig deixar de sentir res per l’orellera, així que vaig adonar-me que passava alguna cosa i, efectivament, era perquè estava passant allò en aquell moment. M’ho van explicar en detall quan va acabar el programa i sí, crec que és molt important que se sàpiga, perquè crec que aquestes actituds no es poden permetre a televisió i enlloc. Què s’han pensat? Què vol dir tractar els periodistes a crits? Els periodistes fem la nostra feina i si tu vas a un programa, doncs saps que et faran una entrevista. El que els polítics no es poden pensar és que els mitjans de comunicació són seus. Han de tenir les eines suficients per anar a un programa de televisió i respondre les preguntes. Si et pregunten, doncs respons. Què passa, que no venen perquè no poden escollir què els preguntaran?

En cap cas s’ha de permetre aquesta actitud. Ens hem begut l’enteniment? No puc fer gaire més que denunciar aquest fet i mostrar la meva solidaritat amb la companya que va viure aquest episodi lamentable i denigrant, perquè és un escàndol que passi això. El que no pot ser és que un periodista no pugui fer la seva entrevista perquè té por a què passarà després. No es pot permetre de cap manera.

Alguns han arribat a acusar el Faqs directament de treure el tema a la llum perquè es continuï parlant de vostès.

Només et diré que qui es pensi que això ho ha filtrat d’algú de dins del Faqs no pot estar més equivocat. El Jordi Basté ens va entrevistar dies després al Pere Mas i a mi i aquest tema no va sortir, per exemple. La persona a qui li va passar va deixar clar des del principi que no en volia parlar i cap membre de l’equip, per respecte, no ho va comentar. La qüestió és que va passar amb molta gent davant, que en va ser testimoni. Per què ha sortit ara? Doncs no en tinc ni idea. Jo, per respecte, em remeto al que va dir el director del programa i al comunicat de la productora.

La presentadora es pronuncia sobre les darreres polèmiques del programa de TV3 | Mireia Comas
La presentadora es pronuncia sobre les darreres polèmiques del programa de TV3 | Mireia Comas

L’equip sencer del programa ha mostrat una actitud reivindicativa des que va saber-se que el cancel·larien. S’han rebel·lat contra el final i això no és habitual.

Estic convençuda que el Faqs podria haver seguit molts anys en antena perquè nosaltres també fem entreteniment. No només érem un programa polític, també fèiem música en directe, humor, gags, hem parlat d’esports, de la guerra… Que no em diguin que som un programa polític perquè hem acompanyat la societat i ja no es parla més de política. És evident que no hem desaparegut per l’audiència ni per parlar només de política. En el nostre plató no hi havia gent, per la qual cosa he hagut de sentir que hem tret el públic perquè no ens critiquessin en directe. Què és aquesta bajanada? Feia temps que reclamàvem tenir públic perquè agrada molt sentir la respiració de la gent. El nostre plató el va ocupar Eufòria i ens vam quedar amb un plató en què no hi cabien.

Hem jugat una mica amb què hem estat un programa molt irònic i per això vam voler acomiadar-lo amb un últim programa gamberro, amb una festa perquè això no havia de ser un funeral. Hem fet bromes, vídeos divertits, hem buscat el doble sentit de les coses, amb els hashtags… Trobo que és agraït. Hem volgut acabar bé i fer broma. O algú es pensava realment que en aquell gag diríem qui ha matat el Faqs?

TV3 vol despolititzar la cadena, diuen, però la cancel·lació del Faqs és política en si mateixa.

Què vol dir despolititzar la graella? Si que és veritat que durant el procés tots els mitjans anaven plens de programes de política, però també ho feia La Sexta i Rac 1. Per què només han posat el focus en el Faqs? Perquè hem estat líders i perquè tot el que passava allà acabava transcendint i arribava a tot arreu. Ha arribat un punt en què als polítics els feia cosa venir a plató perquè sabien que pillarien pel camí amb tot el que diguessin. Despolititzar està molt bé, però que em diguin a mi quants polítics han vingut al Faqs darrerament més enllà de l’entrevista a la Laura Borràs. Aquests darrers mesos hem parlat de la guerra a Ucraïna i de moltes altres coses. De fet, estem un moment en què portar a polítics baixava l’audiència.

A més a més que m’agradaria que es recordés que el Faqs va fer una gran tasca durant la pandèmia perquè vam entrevistar especialistes de tot el món i vam estar en directe per fer un servei públic. La televisió estava deserta… Fer el Faqs tota sola a plató amb només tres càmeres i el realitzador va ser molt fort.

Cristina Puig busca feina nova després de la cancel·lació del Faqs | Mireia Comas
Cristina Puig busca feina nova després de la cancel·lació del Faqs | Mireia Comas

Ara engega vacances i toca picar portes per trobar feina nova.

Doncs sí perquè de moment no tinc res entre mans. En aquesta professió és habitual això d’acabar un projecte i sentir l’angoixa de no saber què passarà al setembre. Em toca buscar-me la vida com sempre he fet. El problema és que vas fent anys i cansa continuar amb aquesta incertesa. A més a més que hem de recordar que sóc dona i que ja no tinc vint-i-cinc-anys. Ser dona en el món de la televisió perjudica perquè diuen que a televisió volen la joventut. Què vol dir això? Pensen que posar presentadors joves farà que la gent jove la miri més? A les dones ens juga molt en contra la imatge i els anys perquè la dictadura de la imatge en el cas de la dona encara és horrible perquè no pots tenir els cabells sense tenyir, arrugues… Tinc els meus dubtes amb què això canviï.

Arribarà el dia en què es publiqui un llibre en el que s’expliqui tota la veritat darrere del final de Faqs?

No ho crec pas. Aquest llibre no s’arribarà a fer perquè no crec que ens el deixessin publicar, s’hi haurien d’explicar coses molt fortes perquè al Faqs s’han viscut coses realment molt i molt impactants… La gent que hi és des del primer dia podria treure a la llum coses molt grosses.

Més notícies
Notícia: ‘Joc de cartes’ torna a TV3: la data d’estrena i totes les novetats
Comparteix
Marc Ribas torna a posar-se al capdavant d'un dels espais més exitosos de la cadena
Notícia: Cristina Puig, molt emprenyada per la cancel·lació del ‘Faqs’
Comparteix
La presentadora reconeix que està "disgustada i decebuda" amb la decisió de TV3
Notícia: ‘La gran vetllada’ de TV3 aconsegueix bona audiència tot i les crítiques
Comparteix
Els espectadors s'han queixat de la poca força del programa i la manca de participació de la presentadora
Notícia: La CCMA “condemna” l’actitud de Dalmases i ofereix ajuda als “afectats”
Comparteix
L'ens diu que els fets "han estat confirmats per la productora El Terrat" i ofereix ajuda als "afectats"

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Rosa a juliol 20, 2022 | 19:18
    Rosa juliol 20, 2022 | 19:18
    Molt bla, bla, bla però a l'hora de la veritat no res. Si tantes coses hi ha a dir que faci honor al títol de periodista "compromesa". Altrament demostra que ha viscut enganxada a les faldilles de la màfia que la va entronitzar i que tant fidelment ha servit. Vergonya de periodisme subvencionat!
    • Icona del comentari de: Nom de la periodista Iel dels polítics que l'han fet fora a juliol 22, 2022 | 10:13
      Nom de la periodista Iel dels polítics que l'han fet fora juliol 22, 2022 | 10:13
      Crec que hem d'analitzar l'escàndul que ha provocat el reny a una periodista (quina?) O el tancament del programa al quall treballa la periodista (quins polítics ho han fet)
  2. Icona del comentari de: No hi ha res més interessant a publicar? a juliol 20, 2022 | 19:54
    No hi ha res més interessant a publicar? juliol 20, 2022 | 19:54
    Aquesta pèssima presentadora insignificant i creguda, així com l'inexplicable protagonisme que li estan donant els "nostres" mitjans (gràcies ERC), com la vergonya de programa que va destrossar, són un fidel exponent del baixíssim nivell polític, intel·lectual i periodístic d'aquest país que porta cinc anys en caiguda lliure.
  3. Icona del comentari de: Fins a la sopa! a juliol 20, 2022 | 20:02
    Fins a la sopa! juliol 20, 2022 | 20:02
    Ja n'hi ha prou, no? Vaig deixar de veure el programa per aquesta dona i ara no pareu de posar-la a totes hores. Prou amb les pataletes de malcriada de l'endollada que s'emprenya quan se li acaba el xollo. FAQStiguejat!
  4. Icona del comentari de: Joan a juliol 20, 2022 | 20:19
    Joan juliol 20, 2022 | 20:19
    Sento dir-ho pero per a mi el FAQS, va anar decaient. Per altra banda, trobo que es molt fàcil ser independentista, a jutgar per aquells que diuen que el FAQS ho era. Pero sovint, qualsevol cosa que s'intenti fer amb un minim de independencia (parlo de un minim, minim dels mínims) en català, sera titllat de programa "independentista". Com això que diuen de TV3, que no ho es ni gens, ni mica, ni poc. Respecte a una visió crítica, van haver-hi "alguns" programes amb convidats que ningú s'atrevia a treure. Va ser un merit. Per últim, respecte a Walesa, la periodista no en té ni puta idea de qui va portar al programa. Es de tots conegut, com es en Walesa. A vegades, fer-se el "guai" no es el mateix que ser "guai", lletrada i compromesa.
  5. Icona del comentari de: Joan a juliol 20, 2022 | 20:20
    Joan juliol 20, 2022 | 20:20
    Respecte a les coses "fortes" que diu, no se pas a que es refereix. Que esbronquin a un periodista, ni es fort, ni es grau, ni es res de res. Una pura anècdota.
    • Icona del comentari de: Resposta a juliol 21, 2022 | 00:10
      Resposta juliol 21, 2022 | 00:10
      Comentari al més pur estil de l'extrema dreta.
    • Icona del comentari de: Si noi, a juliol 21, 2022 | 06:28
      Si noi, juliol 21, 2022 | 06:28
      Per què no la va esbroncar en públic en lloc de tancada en un despatx? Potser el macarra Dalmases no tenia arguments ni pebrots per fer-ho?
      • Icona del comentari de: Sí, ruc a juliol 21, 2022 | 09:19
        Sí, ruc juliol 21, 2022 | 09:19
        Tenint en compte que tot són testimonis que estaven en el plató dir que no ho va fer en públic és una estupidesa descomunal.
  6. Icona del comentari de: JordiP a juliol 20, 2022 | 20:35
    JordiP juliol 20, 2022 | 20:35
    I així, paset a paset, la "nostra" televisió, la que havia de trencar motllos, la que havia de ser "diferent" al les altres TV's de l'Estat (i que ho havia aconseguit més sovint del que volien alguns), es va apropant a l'anodina televisió antropològica que propugnava Calviño, com ara mateix és TVAndalucia, TVAragón, TVCastilla-LaMancha, etc. Una altre claudicació.
    • Icona del comentari de: Gonzalo a juliol 20, 2022 | 22:15
      Gonzalo juliol 20, 2022 | 22:15
      Un respeto a la TVAragon. Allí emiten el gran programa JOTALENT. Ya os gustaría hacer un programa así.
  7. Icona del comentari de: Quins favors que presta el Món a juliol 20, 2022 | 21:15
    Quins favors que presta el Món juliol 20, 2022 | 21:15
    Això no és una entrevista. És un classificat gratuït de "es busca feina".
    • Icona del comentari de: Gonzalo a juliol 20, 2022 | 22:20
      Gonzalo juliol 20, 2022 | 22:20
      Esta profesional encontrará trabajo antes que tú. Ya sabemos que os gustaba más este programa cuando llevaban a asesinos de ETA, con delitos de sangre, a blanquearlos y a reírles las gracias.
  8. Icona del comentari de: almogaver.cat a juliol 21, 2022 | 01:00
    almogaver.cat juliol 21, 2022 | 01:00
    El que és fort, és la trampa que tenien preparada a la MHPP Sra. Laura Borràs. Ella i els palmeros/es. Sort varem tenir que la MHPP Sra. Laura Borràs, fou serena i amable; educada i temperada com l'acer. Si no aquest set per la MHPP allò, argues acabat com un guirigall (que era el previst) Fou un exemple de com no s'hagués de fer un interviu. Sobretot la que tenien preparada per la mascletaa!. Una mal educada reportera que no deixava ni acabar les respostes de la MHPP Sra. Laura Borràs. I es pressuposa que la Sra. Cristina feia de moderadora. No fou casualitat aquell fastigós i intolerable interrogatori fet a base de presuncions i conjectures. Per no parlar de l'entrevista (no dic: DE, sinó de: CONTRA, el professor Cotarelo, que també va sortir escaldada la que es pressuposava feia de Moderadora. Les dues entrevistes estan a l'abast de tots, a TV3. És a dir; parlo de: Faqs. No d'opinions.
  9. Icona del comentari de: I quina és la feina d'un periodista? a juliol 21, 2022 | 06:23
    I quina és la feina d'un periodista? juliol 21, 2022 | 06:23
    Explicar la veritat, sigui forta o suau, potser?
  10. Icona del comentari de: Jubilat. a juliol 21, 2022 | 08:16
    Jubilat. juliol 21, 2022 | 08:16
    Jo, que m'he guanyat la vida instal·lant i reparant aparells de TV, en tinc una definicio. La tecnologia de la TV, és una auténtica meravella, peró el contingut......Per aixó dic què és com una claveguera construïda amb tubs d'or i argent.
  11. Icona del comentari de: Jubilat. a juliol 21, 2022 | 08:16
    Jubilat. juliol 21, 2022 | 08:16
    Jo, que m'he guanyat la vida instal·lant i reparant aparells de TV, en tinc una definicio. La tecnologia de la TV, és una auténtica meravella, peró el contingut......Per aixó dic què és com una claveguera construïda amb tubs d'or i argent.
  12. Icona del comentari de: Maria a juliol 21, 2022 | 08:28
    Maria juliol 21, 2022 | 08:28
    Sí, coses tant fortes com que van treure a molt bons periodistes per a posar- hi aquest carcamal de Cristina Puig, recién acomiadada de RTVE , que ni TVE la volia, ja. De l'independentisme se'n fotia quan l'amo era España i com a periodista, que la conec des de el seus començaments, lo millor que va fer és desaparèixer amb bon vent pels procelosos i pestilents antros professionals españols. Sobra el llibre i sobretot, aquesta palurda. No interessa ningú ni val gran cosa com a humà.
    • Icona del comentari de: Tenim conceptes diferents de 'bon periodisme' a juliol 22, 2022 | 06:28
      Tenim conceptes diferents de "bon periodisme" juliol 22, 2022 | 06:28
      Per a tu és "respallar l'amo i enfonsar l'enemic", pels demòcrates és "no deixarte enganyar i fer sortir a la llum la realitat"
      • Icona del comentari de: No s'aguanta a juliol 22, 2022 | 15:43
        No s'aguanta juliol 22, 2022 | 15:43
        T'equivoques. Teniu el mateix concepte. La diferència està en què el que tu fas passar per la "veritat' ella sap que és la veritable raspallada a l'amo, que no pot ser ningú més que qui té el control de la TV3 pública, que no és precisament Junts.
  13. Icona del comentari de: Jubilat. a juliol 21, 2022 | 08:33
    Jubilat. juliol 21, 2022 | 08:33
    Ara que parleu d'en Calviño voldria dir-vos que, una vegada, el vaig fer emprenyar. Va se a Platja d'Aro, amb motiu de la inauguració del nou repetidor de TVE- que, per cert, mai acabà de funcionar bé del tot- i també de de TV3. Aquesta es veia perfectament i l'imatge de TVE era més que defectuosa. En Calviño em preguntà com era possible alló i jo li vaig contestar que la qualitat d'imatge estava d'acord amb la dels continguts. Li haurieu d'haver vist la cara.
  14. Icona del comentari de: Raül a juliol 21, 2022 | 08:48
    Raül juliol 21, 2022 | 08:48
    L'únic que lamento del tancament del FAQS és que hi ha una voluntat de substituir-lo per alguna cosa encara mes banal. Però francament era un programa en clara decadència que havia perdut tota la seva funció i es dedicava a la cristinocultura, es a dir el lluïment de la egocèntrica persona que el presentava.
  15. Icona del comentari de: Tal com raja a juliol 21, 2022 | 10:03
    Tal com raja juliol 21, 2022 | 10:03
    I ella que sap si es farà o no es farà un llibre? Ara resulta que, a més de ser una pèssima comunicadora, també és vident?
  16. Icona del comentari de: Narcís ( allò que hauries d' explicar és què passà amb Ustrell quan n' era un èxit de por ! ) a juliol 21, 2022 | 10:47
    Narcís ( allò que hauries d' explicar és què passà amb Ustrell quan n' era un èxit de por ! ) juliol 21, 2022 | 10:47
    Només una .. com vas entrar-hi tu ! PD : i ja fos prou la Rosell amb ses músiques a hores intempestives àdhuc tallant pel mig personal . . però encara duia convidats d' allò més importants alhora ( i malgrat pèrdua de temps sobrer ) !
  17. Icona del comentari de: Narcís ( només afegir que merda per merda , millor la merda que posin ara , que veurem amb aquest mot estúpid d' entreteniment '.. més ' entretingut ' que aquell 1er. FAQS .. no existeix ! ) a juliol 21, 2022 | 11:01
    Narcís ( només afegir que merda per merda , millor la merda que posin ara , que veurem amb aquest mot estúpid d" entreteniment ".. més " entretingut " que aquell 1er. FAQS .. no existeix ! ) juliol 21, 2022 | 11:01
    Òbviament , no je llegit res des res del text .. ja massa temps va ser-hi així fument-nos l' espera de l' alegría d' aquell 1er. FAQS d' Ustrell ( què va passar perquè ho deixés que no l' estúpida excusa que donà/ donaren ? )? interessantissim .. sense pèrdua de temps .. atractiu fins el darrer segon de programa .. única il·lusió del cap de setmana !
  18. Icona del comentari de: En fi a juliol 21, 2022 | 13:44
    En fi juliol 21, 2022 | 13:44
    Primer capítol, com van fer fora la Laura Rosel, i en van col•locar a mi. del segon al darrer, com explica, la nul·la personalitat de la presentadora, davant de la ultradreta I acabo dient, un llibre no, però aquesta entrevista, té l'ha fet un col·laborador del programa i amic
  19. Icona del comentari de: jaumeM a juliol 21, 2022 | 14:57
    jaumeM juliol 21, 2022 | 14:57
    Com a indepe crec q faqs ha fet més mal que bé. I si hi ha a dir, que es digui. Sempre fer fum I victimisme ens debilita. Poder estrategic i volta de full
  20. Icona del comentari de: Luisnomeacuerdo a juliol 21, 2022 | 17:50
    Luisnomeacuerdo juliol 21, 2022 | 17:50
    Pobrecilla otra víctima a de la mesa del dialogo. Imposición del gobierno de la nación al de la pequeña región del reino. Fuera escoria de programas de fascistas independentistas de mierdatv3. La veo recogiendo peras en Lérida.
  21. Icona del comentari de: Maria a juliol 21, 2022 | 20:15
    Maria juliol 21, 2022 | 20:15
    És curiós que no hi hagi cap comentari favorable al FAQS i a aquesta dona, no?. Potser la sra. hauria de llegir els comentaris i donar-se compte de la malament que ho ha fet.
  22. Icona del comentari de: Vergonyós. Quina tapadora han trobat a juliol 21, 2022 | 22:15
    Vergonyós. Quina tapadora han trobat juliol 21, 2022 | 22:15
    L'entrevista que vas fer a Laura Borràs va ser esgarrifosa I amb mala educació. La persona que va ser renyada era la que us acompanyava quue traia odi pels queixals? Cristina I tots els enfadats, mentre us escarrassei contra Dalmases, a tu et pispen el programa. No sé si fora millor que al parlament s'investigués qui té tant poder . Els renys són una tapadora
  23. Icona del comentari de: Fàkstic a juliol 22, 2022 | 05:26
    Fàkstic juliol 22, 2022 | 05:26
    L'afer Dalmases forma parte de la traca final de Faks. Tot previst I Laura Borràs com a esquer. No s'haurien atrevit a qüestionar Marta Rovira I la seva comoditat a Suïssa. Aquest tema és intocable. Amb l'afer Dalmases els de Faks posen altaveu al seu oferiment de feines poc rigoroses I molt cridaneres a costa d'un fals pujolisme que els serveix per atacar qui no és de l'esquerra oficial.

Respon a Quins favors que presta el Món Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa