Josep Costa creu que Cuevillas no hauria de ser a la Mesa si no vol assumir el risc de ser inhabilitat

L'exvicepresident diu que defensar la sobirania de la cambra catalana "no és cap bestiesa"

L’exvicepresident del Parlament Josep Costa (JxCat) creu que si el secretari segon de la Mesa, Jaume Alonso-Cuevillas, també de Junts, no vol assumir el risc de ser inhabilitat “no hauria d’estar a la Mesa”. D’aquesta manera, ha reaccionat a través de Twitter a l’entrevista de Cuevillas a Vilaweb en què s’ha mostrat partidari de no tramitar propostes de resolucions sobre el rei i l’autodeterminació. “Què és més eficaç per desgastar l’estat espanyol? Denunciar això o deixar que ens inhabilitin sense pena ni glòria per una bestiesa?”, ha argumentat Cuevillas. Però per a Costa, defensar la sobirania del Parlament “no és cap bestiesa” i ha afegit que ser empresonat o inhabilitat per fer-ho “és una cosa digníssima”. Després que l’entrevista hagi sortit publicada, el mateix Cuevillas ha donat per fet a través de Twitter que el titular generarà polèmica i ha explicat que en l’entrevista defensa “vista l’experiència” que “una confrontació numantina no serà sempre la més intel·ligent”. “Quan no puguem resistir la força bruta del repressor, potser millor aprofitar-la per fer-lo caure. No creieu?”, ha afegit. El diputat del PDeCAT al Congrés Ferran Bel ha assegurat a través de les xarxes que comparteix “molts aspectes” de l’entrevista.

Comentaris

    David. 03/04/2021 12:38 pm
    Tot plegat fa riure.... no hi ha hagut mai un enfrontament numantí !! A banda dels CDR i 4 més hem donat i seguirem donant pena. Amb ERC i ANC submissió i vasallatge estan garantits. JuntsxCat és un meló per obrir però veirnt els antecedents d'en Torra i en Buch... serà el mateix. Xerrameca i victimisme.
    Gonzalo 03/04/2021 12:17 pm
    Y lo dice el tipejo que salió echando leches cuando le notificaron que si seguia en la sindicatura electoral de la charlotada del 1 de octubre, le caerían 12000 euros de multa diarios..... Anda que tardó en salir por patas.... Jajajajaja!!!!!!
    25
    17
    Respon
    Can pixa 03/04/2021 10:27 am
    JxCAT és un decorat publicitari, que ven un producte inexistent. Quan s'obre el paquet, t'adones que no hi ha programa, ni coherència entre els seus components, i que tot plegat és un orgue de grills. Costa obeïa els dictats de Waterloo i es dedicava a posar pals a les rodes i a carregar-se la imatge de Roger Torrent. Cuevillas és l'advocat de Puigdemont i fa un discurs contrari.
    Vaya panda. 03/04/2021 8:30 am
    Este tal Costa es el que se retiró, se apartó cuando se ponían los patrimonios en riesgo, cuando el Parlament se saltó las leyes, un cobarde de los más grandes que existen y viene diciendo al un letrado que se aparte por decir una verdad como un templo, los que pensáis como él tal Costa es que sois como él unos fanáticos con el cerebro muy pequeño.
    10
    41
    Respon
    Anònim 02/04/2021 11:17 pm
    El Sr Costa,es la persona que ha hecho los ridículos más grandes que recuerdo yo las pocas veces que quedó como presidente del parlament. Lo gracioso de esto,es que todos estos ex,dan lecciones desde fuera,tanto él como Torra,ahora es cuando hablan,si el estaba dispuesto a asumir riesgos que no se hubiera marchado,que bien se ven los toros desde la barrera verdad,Costita.
    FRAN BCN 02/04/2021 10:27 pm
    Costa, els.fanàtics com tu només veieu en una sola direcció , el món gira...
    Xavier 02/04/2021 9:54 pm
    Ell no és independentista, és l'advocat de l'MHP Puigdemont. Són dies qüestions diferents. Simplement, no és polític, per tant hauria de deixar-ho
      Puchineli no paga així com així @Xavier 03/04/2021 3:25 pm
      El pagament de la defensa de Puchineli per Cuevillas va a càrrec de l'Estat Espanyol amb les estratagemes aquestes de col·locar als Puchi-esbirros (Matamala també es va beneficiar) en càrrecs públics. Cuevillas ha d'estar on està o Puigdemont ha de fer-li anar la pasta que li deu.
      Estrijol 03/04/2021 1:31 am
      No hi estic gens d'acord. El que ha de fer és guanyar batalles a Espanya, també a l'interior. I per això s'ha de començar per no lliurar més batalles suicides. Res d'esperar anys, res de no som prous i res d'aixamplar la base. Guerra, guerra i guerra des d'ara mateix. Però de guerrilles i enganyant l'enemic i no posant-li fàcil. No sortint de la trinxera com carallots per a que ens matin. Seguim!
      13
      14
      Respon
        Res més suïcida @Estrijol.... 03/04/2021 5:14 pm
        .... que confiar que Puigdemont et pagui. Pensa què faries tu.
    LLARENA dPENA 02/04/2021 8:46 pm
    Totalment d'acord. Ja varem tenir prou amb Torrente. Els que no se la vulguin jurar que no juguin.
    Angelblau 02/04/2021 4:47 pm
    Totalment d'acord amb amb el Sr. Costa
      Ricard 02/04/2021 9:17 pm
      Efectivament, si se'n diu democràcia hi ha d'haver uns principis equivalents ben arrelats a defensar sempre i arreu.