El Consell per la República supera els 100.000 inscrits

La institució ho atribueix a la detenció de Puigdemont i al procés electoral de l'Assemblea de Representants

El Consell per la República ha celebrat aquest dilluns que ja ha superat els 100.000 inscrits. A través d’un comunicat, el Consell admet que “el registre ciutadà ha experimentat un creixement molt significatiu” en un moment de procés electoral de l’Assemblea de Representants de l’organització. Però sobretot cal tenir en compte que en les darreres setmanes s’ha produït un nou capítol de l’exili de Carles Puigdemont, una altra “victòria judicial contra l’Estat espanyol”, asseguren al text.

El Consell també informa que des que l’abril d’aquest mateix any s’activés l’opció de sol·licitar la targeta ID, ja se n’han tramitat “més de 26.000”. Ho descriuen com “una eina de desconnexió”. També informen, a través del mateix comunicat, que la xifra total de Consells Locals també s’ha engreixat i ha superat els 210 “constituïts arreu dels Països Catalans”. El text assenyala que aquests Consells Locals aconsegueixen, a través dels seus actes, “expandir l’estratègia política i de mobilització ciutadana”, a més “d’empoderar la ciutadania en una institució que es construeix de baix a dalt”.

El Consell ha assolit aquesta xifra d’inscrits després de més de dues setmanes en les quals el president de la Generalitat a l’exili, ha tornat a ocupar molts titulars. El president del Consell per la República va ser detingut a l’Alguer (Sardenya) per la policia italiana, obeint l’ordre del Tribunal Suprem, amb els desitjos de l’Estat espanyol de poder jutjat i empresonar el líder polític català.

El també president de Junts per Catalunya va ser empresonat, però no va passar ni 24 hores tancat entre reixes, ja que la jutgessa va decidir deixar-lo en llibertat ràpidament i sense cap tipus de mesura cautelar. Només va demanar que el 4 d’octubre es tornés a presentar davant la justícia espanyola, cosa que el president va fer. Ara mateix, el procediment judicial per l’extradició de Puigdemont a Itàlia està “suspès” a l’espera del que digui Luxemburg en el cas de la immunitat i de les prejudicials del Suprem

Comentaris

    JordiT 11/10/2021 11:48 am
    Després de 4 anys des de la seva creació, no està mal. Però que passa amb el més de 2 milions d'independentistes? Fa dues setmanes, amb la detenció de Puigdemont, noticion, inscripcions massives!, després descobreixes que no més eren 400 nous inscrits. Tot un èxit.
    George Dann 11/10/2021 12:52 pm
    El chiringuito...el chiringuito....
    Ramona 11/10/2021 1:32 pm
    100.000 persones?? això què representa sobre el total de catalans? vinga va, aquest nou xiringuito de pagament de Puigdemont no enganya ni als indepes jajajaja Els catalans som molt catalans, això de pagar per un carnet que serveix menys que el del Súper 3....
    Pepet 11/10/2021 1:35 pm
    La Generalitat de Catalunya representa a 7,5 milions de persones. No cal fer muntatges paral·lels que no serveixen per a res, a part de fer campanya electoral i recollir diners per a una determinada opció política.
    odisea 11/10/2021 1:48 pm
    El chiringito,esta en madrid vivir a costa de los currantes,y encima el Real Trampas felicitando a Francia por la victoria,se pasan la bandera por el trasero estos patriotas.
    Doctor Strangelove 11/10/2021 2:01 pm
    Ok. Ja tenim 100.000 ruc. Continuem. Doc.
    manuel 11/10/2021 3:02 pm
    100.000 talibanes q se dejarían cortar una pierna con tal de saludar a puchimon y arrodlllarse ante él. Una secta maligna, un tumor muy feo incrustado en las paredes de España.
    Gonzalo 11/10/2021 5:16 pm
    Aún recuerdo la noticia aquella que decía que fueron unos abducidos andando desde la comunidad autónoma catalana hasta waterloo. Y cuando llegaron al casoplon del vivales, y después de que fuesen recibidos por el mejillonero, se llevaron de recuerdo tierra del jardín. Se llevaron en un jarrón, tierra del jardín. Banda de abducidos mendrugos..
      Gunçal! La teva mare també estava! 11/10/2021 10:34 pm
      La vas portar tú! No et recordes? Últim recurs i recurs fàcil?
    Gonzalo 11/10/2021 5:43 pm
    El afortunado socio número 100.000, recibirá como recuerdo de tal insigne conmemoración un pack con el siguiente contenido: una bolsita con tierra del jardín del casoplon de waterloo. Un lazo amarillo gigante con el rostro de los salvadores de la patria que están tan oprimidos. Una réplica del maniquí/fuigpelmont que pusieron en el puente de la autopista. 100 caretas, 100, del fuigpelmont para que comparta con sus familiares, amigos y conocidos la adoración al líder supremo de la secta. Y por último, los dos presentes más deseados: un trozo de la melena de ÉL el Mesías, el elegido, con su certificación y todo y, una réplica del maletero donde tan valientemente permaneció el ser de luz, el azote de los malos catalanes, el único e incomparable, fuigpelmont.
      La teva mare està orgullosa de tu, gunçal? 11/10/2021 10:37 pm
      De tu no ho se, però després de cagar-te es va quedar tranquila. Ja no l’has tornat a veure, no? Pobre desgraciat! Últim recurs o recurs fàcil?
        Gonzalo 12/10/2021 11:24 am
        Tu si que eres el último. El último indigente mental de toda vuestra banda de mendrugos.
          Que previsible i espanyol ets! 12/10/2021 2:29 pm
          Patetic i ecspanyordo!
            Gonzalo 12/10/2021 4:45 pm
            Y habla de patetismo alguien que se puso un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras berreaba andapandanchia.
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) 11/10/2021 6:56 pm
    100.000 catalans han superat el mur de silenci dels medis d'intoxicació, TV-155 inclosa, i el boicot d'ERC. La propera formació de l'Assemblea de Representants, futur Parlament lliure de Catalunya, serà un pas important cap la independència
    Curiós 11/10/2021 8:00 pm
    Ens falten molts més. És com si molts catalans ja els anés be ser esclaus del règim del 78 i del estado podrit..
    Vendetta 11/10/2021 10:14 pm
    Mes valdria ke miresin el ke costa un ak
    Luisnomeacuerdo 11/10/2021 11:41 pm
    No vale contar como los votos del butireferemdum, no valen los burros y las gallinas.
    Luisnomeacuerdo 11/10/2021 11:58 pm
    Y que sepáis que los diez euritos se los gasta en putas el muy gañán.
      En la teva mare, clar! 12/10/2021 2:27 pm
      La luisanomelavo.
    Guillem Ben-Aviat 11/10/2021 11:59 pm
    Quin disgust, pobres "hidalgos" del PPSOEMOC'S. Per postres, el que ha desfermada aquesta darrera embranzida que ha fet superar els 100.000 afiliats ha estat el seu intent frustrat de segrestar el President Puigdemont.
      Gonzalo 12/10/2021 11:31 am
      Un disgustazo....100.000 respecto a 7.500.000 de catalanes.....es un 1'33% de los habitantes de la comunidad autónoma catalana. Un exitazo, oiga. Y solamente habéis tardado 3 años y medio.
    Groc 12/10/2021 12:13 pm
    "Curios" Pren nota .No ens va be ser esclaus No ens va be se xcomparses de Puigdemont No ens va be que el CxR sigui la corretja de transmisio de JxC No ens va be que ens manipulin els uns i els altres