Ramón García ha tornat a la televisió de la mà de TVE, que ha confiat en ell per posar-lo al capdavant d’un dels clàssics de fa molts anys. El Grand Prix ha fet una audiència boníssima aquest estiu en la versió modernitzada i és molt probable que l’any vinent repeteixin.
Aquest fenomen de la televisió està lligat indiscutiblement a la figura de Ramonchu i la cadena va tenir clar que no podien recuperar-lo sense ell. Ara bé, aquest fitxatge tenia un cost… ja que ell cobra bastant més que un comunicador novell.
TVE ha rebut una petició en el seu portal de transparència perquè volien saber quants diners li han pagat. El portal especialitzat en televisió, TVienes, té la resposta a aquesta qüestió i és bastant sorprenent. Ramón García hauria guanyat 20.000 € per cadascun dels programes que han emès, per tant, hauria ingressat 140.000 € en total després de les set emissions. Aquesta és una xifra habitual entre els presentadors de la casa. Juan y Medio, per exemple, va cobrar exactament el mateix per a la seva feina a Dúos increíble. Julia Otero, per això, sí que ha guanyat més diners a Días de tele.
També han pogut saber quant han pagat a les dues presentadores que l’han acompanyat en aquesta segona vida del concurs. Cristinini i Michelle Calvó han cobrat exactament la meitat que el seu company, 10.000 € cadascuna per cada programa emès i amb un total de 70.000 €.

TVE vol renovar el Grand Prix l’any vinent perquè ha fet bona audiència
Des de la direcció de TVE estan molt contents amb els resultats que han obtingut en aquest retorn televisiu. L’aposta ha triomfat i ha obtingut més d’1,5 milions d’espectadors de mitjana, per la qual cosa tindrien clar que han de mantenir-lo en la graella. L’estiu vinent voldrien tornar a emetre aquest projecte en una segona temporada, una decisió que tindrien gairebé presa: “El Grand Prix té el 99% de possibilitats de renovar-se” han dit a verTele!.
No hi ha res confirmat encara, però, així que caldrà esperar a la presentació de la nova temporada per esbrinar si realment continuen apostant per un programa antic que també ha aconseguit enganxar a les noves generacions.