David Broncano ha entrevistat aquest dimecres a Silvia Alonso, l’actriu amb qui surt des de fa pràcticament un any. Com era d’esperar, l’expectació era màxima per veure’ls junts i observar com actuaven. Aquest programa és conegut, en bona part, per les dues preguntes clàssiques que fan a tots els convidats: quants diners tenen al banc i quantes relacions sexuals han mantingut en l’últim mes.
En el cas de la intèrpret, en cas de contestar a aquesta última estaria responent, indirectament, a la vida sexual del presentador perquè estan junts. La sorpresa és que ho va fer, encara que va donar una xifra molt elevada que costa de creure.
“La gent està tensa perquè saben que Silvia i jo… vaja, que ens hem tocat el cul alguna vegada”, deia Broncano. El que no s’esperava era que una dona del públic li digués que semblava que tenia ganes i que Silvia Alonso esclatés: “Que sí, que em menja el co…”. I, a partir d’aquí, a revelar com és la seva vida íntima: “Contesto jo pels dos, o què? La veritat que aquesta setmana… Hem passat per moltes malalties, molta grip i molta gastroenteritis. Ha estat una setmana escatològica, encara sort que ahir es va compensar. La dada seria 85 vegades“.

Silvia Alonso també ha confessat quants diners té al banc
L’actriu també ha hagut d’afrontar la pregunta sobre els diners que té al banc. Ella té una llarga trajectòria a la televisió i el cinema, el que podria fer pensar que té les butxaques plenes. Aquesta mateixa entrevista, de fet, la feia per promocionar la nova sèrie que protagonitza. El món dels actors és complicat, per això, ja que ara torna a estar sense projecte i aquesta poca estabilitat no ajuda a la seva economia: “Ara mateix podria donar l’entrada d’un pis si no fos perquè estic a l’atur”, una resposta poc concreta, però que ajuda a fer una idea del mínim de diners que ha de tenir ingressats.