Males notícies per als negocis de Kiko Hernández. L’any passat, el tertulià de Sálvame va anunciar que provaria sort en el món de l’alimentació amb la creació d’una marca d’olives pròpia. D’aquesta manera, seguia els passos de la seva companya Belén Esteban -que ha tret al mercat gaspatxo i salmorejo– i començava a promocionar la seva nova proposta. Els teleespectadors del programa podien adquirir un pot d’olives adobades amb la cara del col·laborador estampada, el que feia molta gràcia a la xarxa. El problema era que les venia a un preu superior a la competència: uns 5 €/kg més que les de Mercadona, per exemple. A més a més, els detractors aprofitaven aquesta incursió en una nova professió per desitjar-li el pitjor i fer males valoracions del seu producte.

Amb tot, el negoci de les olives de Kiko Hernández ha hagut de tancar. La revista Semana confirma que no ha triomfat i que ha hagut d’abandonar aquest projecte. L’empresa ha deixat de comercialitzar les olives i han tancat la pàgina web. Des de les botigues que les distribuïen expliquen que van deixar de demanar-les perquè “no van tenir l’acollida esperada en els clients”. La publicitat que havia fet a Instagram no ha estat prou, com tampoc que altres personatges coneguts en fessin promoció.

Kiko Hernández promocionava d’aquesta manera les seves olives | Instagram

Kiko Hernández no ha tingut sort en aquesta aventura, però no per això deixar d’innovar i reinventar-se. L’exconcursant de Gran Hermano és conscient que la feina a televisió pot acabar aviat, per la qual cosa opta per invertir els seus diners en diferents empreses. Actualment col·labora a Sálvame i compagina aquesta feina amb la representació d’una obra de teatre. Ha venut moltes entrades, de moment, el que fa que confiï en poder subsistir encara que fracassin altres dels seus projectes professionals.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa