Dulceida és una de les creadores de contingut més reconegudes del món digital. Aida Domènech, tot i que tothom la coneix a les xarxes com a Dulceida, acumula més de 2 milions de seguidores a YouTube i a Instagram la xifra supera els 3,4 milions. L’exposició mediàtica de la catalana és un factor positiu, perquè al final ha convertit la creació de continguts en el seu estil de vida, però també incorpora un aspecte negatiu: ser una diana de crítiques. La jove, que ha estat mare de la seva primera filla amb Alba Paul coneix de ben a prop el món més fosc de les xarxes socials i s’ha sincerat al respecte en una entrevista del nou programa de Cuatro, Mis Raíces, amb la presentadora Isabel Jiménez.
Com afronta les crítiques dirigides a la seva maternitat?
Dulceida i Alba Paul han estat mares de l’Aria, la seva primera filla en comú, però abans han hagut d’enfrontar comentaris i crítiques. “Va haver-hi un senyor que va fer diversos comentaris que necessitava un home perquè m’embarassés. L’única cosa que visc amb més por és que la meva filla s’haurà d’enfrontar a persones així. Crec que estarà preparada, però que hagi d’estar preparada a això…”, confessa en aquesta entrevista. Fins i tot amigues seves que són mares va advertir-la. “Un munt d’amigues que són mares i es dediquen a xarxes em van dir que em jutjarien encara més”, admet.

Els seus pares, Salvador Domènech i Anna Pascual també han estat protagonistes de l’entrevista. Tot i que la seva filla és la receptora de l’hostilitat de les xarxes, ells han patit indirectament per aquesta situació. “Que a mi em critiquin, o em diguin ximple, m’és igual, però que li ho diguin als teus fills, et fa mal”, expressa la seva mare. Per la seva banda, el seu pare també ha vist la crueltat de les xarxes. “Quan hi havia Twitter, me’l vaig posar. Dos dies el vaig tenir, però vaig dir, què és això? Em vaig començar a encendre, què estan parlant? Dius, ‘això no pot ser'”.
Com gestionaran l’exposició i el consum de pantalles?
Un dels temes que ha abordat durant l’entrevista ha estat com gestionaran el món de les xarxes amb la seva filla, sabent que elles estan immerses. “La nostra idea és zero pantalles i mòbils. Ho parlava amb la meva cunyada que totes les nenes de vuit anys tenen mòbil i la seva filla no. Encara que ens pugui costar, perquè ens veurà fent la nostra feina, volem intentar-lo fins als 16“, expressa la influencer en una entrevista que ha permès conèixer detalls personals de la seva vida.