Famous és el flamant guanyador d’Operación Triunfo. El cantant ha donat la sorpresa i s’ha imposat a la clara preferida en una final d’infart. El programa va començar amb una gran expectació, després de tres mesos de polèmiques i poca audiència. La progressió del concursant ha estat increïble, i finalment va donar el sorpassoAlba Reche va quedar en segon lloc per només un 1% menys dels vots, uns pocs milers que van canviar la nit. Però el que més va sorprendre va ser la tercera posició de Natalia, la cantant més brillant i perfecta de tota l’edició.

 

Els teleespectadors han optat per l’espectacle més que per la bona veu. Famous els oferia una veu diferent, potent, un estil irrepetible, balls espectaculars, flow i swing, interpretacions divertides i una humilitat que feien la diferència. El showman es va imposar a l’espectacular potència de veu de les seves dues rivals, en una batalla que ha estat el més emocionant d’aquestes setmanes. El triomf de Famous se l’esperaven -i el volien- tots els companys, excepte ell: que va divertir el públic amb una sincera cara d’estupefacció.

 

La interpretació de Famous va tornar a fer emmudir tothom. Seguretat i amb potència: dues qualitats que l’han convertit en el primer classificat del concurs.

 

 

Sabela Julia van quedar-se a les portes, quedant-se en el quart i cinquè lloc respectivament. Un rànquing just, però que no va entusiasmar tothom. A plató els crits que sonaven amb més força eren els de “Natalia guanyadora”, per la qual cosa va saber a poc el seu tercer lloc. I és que totes les seves actuacions han estat magnífiques, però la de la final va ser encara més espectacular. Amb una posada en escena treta d’Eurovisió, la jove va deixar tothom sense paraules amb una interpretació que posava la pell de gallina. El vestit enorme amb llums reflectides només va fer que fer-ho tot més maco.

 

 

En segon lloc, com dèiem, va quedar Alba Reche. L’elecció de la cançó segurament va jugar-li una mala passada, ja que no era tan magnificent com la dels seus rivals. Però el seu to tan peculiar i la manera de cantar tan genuïna prometen una carrera musical de 10. 

 

 

La nit va ser molt emotiva, Roberto Leal no cabia dins seu de la felicitat que desbordava i els 16 concursants van abraçar-se una vegada rere una altra. El jurat mai no havia estat tan tendre, i Noemí Galera va reconèixer que no havia parat de plorar. Fins aquí l’última edició d’OT, un programa que ha necessitat polèmiques per mantenir-se amb una audiència digna però que podria haver fet més. El càsting ha acabat agradant, encara que des del principi es va veure que no arribava al nivell de l’any anterior.

 

Emetre aquesta nova entrega només set mesos després de l’anterior potser va ser precipitat, ja que les notícies sobre Amaia, Alfred i Aitana segueixen tenint molta repercussió. Però sigui com sigui, TVE s’apunta un nou èxit. Ara la pregunta és obligada: hi haurà ‘Operación Triunfo’ l’any vinent? De moment se centren a organitzar una gira que esperen que vengui moltes entrades. I d’aquí, a començar a treballar en els discos dels concursants i a pensar a ‘Eurovisió’. Tots volen que hi vagi Famous, però deixaran que s’endugui els dos premis ell? El mes vinent tindrem la resposta. ‘OT’ acaba, però la carrera musical dels triunfitos tot just comença. 

 

 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa