Les relacions sentimentals dels futbolistes han estat en l’ordre del dia les últimes setmanes. El protagonista d’aquesta notícia ha estat Marc-André ter Stegen, porter i capità del FC Barcelona. El futbolista publicava aquest dijous un comunicat confirmant la ruptura de la parella a través de les xarxes socials, després tretze anys de relació i dos fills en comú.
Els rumors d’aquesta ruptura feia dies que estaven en l’aire després de la periodista Juliana Canet avances l’exclusiva en el programa de Catalunya Ràdio Que no surti d’aquí. Segons informava en el programa, Daniele Jehle, la fins ara dona de l’esportista, “hauria estat infidel amb el seu entrenador personal”.

El comunicat de la separació sota rumors d’una possible infidelitat
“Després d’una acurada reflexió, Dani i jo hem decidit prendre camins separats. Com podeu imaginar, aquesta decisió no ha estat fàcil, però tots dos creiem que és el millor pas per a nosaltres. El nostre enfocament conjunt està a fer el millor per als nostres fills. Continuem compromesos a treballar junts com a pares i a tractar-nos amb respecte i estima, com sempre ho hem fet”, ha escrit el futbolista en el comunicat.
A més, demanen “comprensió i respecte” especialment per als seus fills en un moment tan complicat. A més de la lesió de llarga durada, Ter Stegen no passa per una situació personal gaire amable. Juliana Canet assegurava en el programa de ràdio que el porter “feia dos mesos que estava separat de la seva parella i vivint sol en un hotel de Barcelona” perquè no hauria perdonat la suposada infidelitat de la seva dona amb el seu entrenador personal.
Més d’una dècada junts i dos fills en comú
La parella es va conèixer l’any 2012, quan Ter Stegen encara era jugador del Borussia. L’any 2017 donarien una passa endavant amb una boda molt íntima a Sitges. Del seu amor han sortit els seus dos fills, Ben, de cinc anys i Tom, que fa un any que va arribar a les seves vides. En l’episodi de Que no surti d’aquí d’aquest divendres 7 de març, el periodista Víctor Navarro confirmava que s’havia vist al futbolista en l’últim partit del Barça a l’Estadi Olímpic i abandonant el recinte amb el seu fill gran.
Les Mamarazzis, en el seu espai a El Periódico, expliquen que el jugador blaugrana “s’hauria refugiat aquestes setmanes a l’hotel Grand Hyatt de Barcelona” amb l’excusa que en la seva residència s’estaven fent unes reformes. Sigui com sigui, Ter Stegen afronta la seva temporada més complicada, més enllà del futbol.