Lorena Castell no s’atura, sobretot ara que es troba en un moment professional increïble amb una faceta de showwoman portada al màxim a sobre de l’escenari. Presentadora i comunicadora de mena des de fa moltíssims anys, acaba de concedir una entrevista molt completa a La Fórmula del Éxito d’Uri Sabat. La catalana li ha confessat que està molt preocupada pel futur del seu fill Río, de 6 anys, de qui es planteja a qui es dedicarà quan creixi.

Ara mateix, tots els nens de la seva edat i una mica més grans diuen que volen ser youtubers o influencers per tenir les vides de luxe que mostren aquests en els seus perfils a les xarxes socials. Aquesta imatge de bona vida no és real, però aconsegueixen enganyar els més joves: “Em sembla espantós i ridícul que venguem a les generacions d’ara que pots ser influencer i tenir-ho absolutament tot amb 20 anys. Un noi de 22 anys no té un iot, aquesta no és la vida real; encara que ells tinguin la sort de tenir aquesta vida, però clar…”.

Si el meu fill ve i em diu que vol ser influencer, doncs jo em foto un tret perquè és una persona que no vol fer absolutament res. Que a mi em digui que vol ser creador de contingut? Em dona algo i t’ho dic de debò”, ha prosseguit. Lorena Castell reconeix que hi ha gent que ofereix contingut de qualitat, que fan pòdcasts i viatgen pel món ensenyant coses. Aquests, sí que li sembla que tenen una feina bona. El que li fa por és que el seu fill, i tants altres, creguin que el menys genuí i amb poca identitat dona diners: “Em fa por que fem creure a la gent que és tan senzill com fer un pelotazo i que, així, viuràs com si fossis milionari… ja que, així, et fotràs una hòstia”.

Ara bé, ha deixat verds tots els que ofereixen “contingut banal”, els que no expressen “res” i els que només fan que ensenyar com són els hotels de cinc estrelles als que van: “Doncs jo tinc una feina, no faig el pintamones. I tots aquests no saben quant de temps els hi durarà, tot aiò, però jo la meva feina sí que sé quant em pot durar“.

Lorena Castell se sincera sobre la maternitat

Lorena Castell volia ser mare des que tenia 20 anys, ja que la seva mare l’havia tingut amb 18 i li agradava molt la idea de ser mare jove. La vida, però, no ha volgut que es quedés embarassada fins als 39 anys. Què ha dit al respecte? En primer lloc, deixa clar que hagués tingut el bebè amb qui fos excepte amb un dels seus ex: “Amb un d’ells no, ja que era molt mala persona. I era conegut, sí, però no diré el seu nom”. L’única cosa que ha dit sobre ell? Que era d’aquests als qui li hagués encantat que ella deixés la televisió per dedicar-se a seguir-lo pel món.

Ara mateix, cuida el fill ella sola. Si pot ser mala soltera és perquè els pares s’han traslladat fins a Madrid per ajudar-la i perquè té diners, una sort que sap que no té tothom. Ella volia tenir un bebè des de feia molt, però al final va arribar en un moment no massa adequat: “Em vaig quedar quan havia de ser, suposo, ja que vaig poder viure i gaudir d’altres coses. Això sí, va arribar quan més feina tenia. I jo deia, en serio? Ara amb 40 que era quan em trucaven de tot arreu per treballar“.

Lorena Castell concedeix una entrevista molt completa a Uri Sabat - Youtube
Lorena Castell concedeix una entrevista molt completa a Uri Sabat | Youtube

Era una sensació agredolça, la de sentir-se molt afalagada i amb moltes ofertes, quan ella el que volia era estar a casa amb el seu fill: “Vaig treballar fins a final, també et dic, vaig anar a la ràdio aquella tarda i a la nit em vaig posar de part”. Només un mes després del naixement del seu fill, va tornar a la feina: “Ningú no m’estava ajudant i jo havia de treballar perquè jo volia donar-li tot el que m’havia promès a mi mateixa que li donaria“.

Més notícies
Notícia: Lorena Castell fitxa per TVE i intentarà reflotar un programa desastrós
Comparteix
La barcelonina presentarà 'Vamos a llevarnos bien', un espai que van cancel·lar després de només una emissió
Notícia: Lorena Castell abandona ‘Zapeando’ per sorpresa
Comparteix
La presentadora barcelonina ha anunciat que deixa el seu lloc de feina més icònic
Notícia: Lorena Castell sorprèn en reconèixer que es comunica amb l’àvia morta
Comparteix
La tertuliana també ha confessat on va conèixer la seva parella actual
Notícia: Lorena Castell a ‘La Resistencia’: accident amb un patinet, diners i sexe
Comparteix
La presentadora se sincera i respon les preguntes clàssiques de David Broncano

Comparteix

Icona de pantalla completa