Jessica Goicoechea està triomfant en el món empresarial gràcies a la marca de biquinis que ha creat. Són moltes les famoses que li donen publicitat, d’igual manera que també estaria tenint moltes vendes. Gràcies a tot això, la model internacional està omplint les butxaques amb milers i milers d’euros. Ella mateixa ho ha reconegut en una entrevista a La resistencia que ha servit per esbrinar, amb més o menys exactitud, quants diners té al banc.
La resposta ha sorprès moltíssim, ja que ha dit una xifra altíssima que posa de manifest com de bé li van les finances: “Si comptem l’empresa, la cosa suma”, ha avançat. Entre el seu compte personal i el de la marca que dirigeix, diu que té entre 3,5 i 5 milions d’euros. El presentador no ha dubtat en felicitar-la públicament, ja que no deu ser fàcil arribar a un patrimoni d’aquestes característiques.
Jessica Goicoechea dona detalls de la vida íntima amb Marc Bartra
La top-model de Barcelona també s’ha atrevit a respondre l’altra pregunta clàssica de David Broncano en aquest programa, la que fa referència a la quantitat de relacions íntimes que s’han mantingut l’últim mes. En el seu cas, manté una relació amb el futbolista Marc Bartra des de fa més d’un any i, pel que diu en aquestes declaracions sobre el tema, mantenen ben viva la passió. I és que diu que, en els últims 15 dies, haurien obtingut una puntuació de 16 o 17 punts.
Tenen una vida sexual molt activa, doncs. Davant d’aquesta xifra, Jessica i el Marc des de la grada n’han donat detalls: “En aquests 15 dies, ens haurem vist unes 10 vegades. I cada dia que ens veiem, hem de complir. Si algun dia estem cansats, l’endemà li devem a l’altre el doble”.


La model i dissenyadora ha justificat, també, perquè només s’han vist 10 dies de tot el mes. La raó? Que ella ha estat de viatge a Bali amb un grup de sis persones, entre les quals no es trobava el futbolista. D’aquestes setmanes a l’estranger, diu que no ha sumat punts perquè no tenia gaire intimitat. Amb tot, una entrevista en què Jessica s’ha mostrat transparent i molt còmplice amb un futbolista que l’ha acompanyat a plató i no ha dubtat en afegir-se a la conversa picant.