Missing 'path' query parameter

Dulceida i Alba Paul han anunciat embaràs fa pocs dies, però alguns detractors ja han trobat temps per criticar-les i denunciar públicament el tipus de família que estan a punt de crear. La parella d’influencers han escollit el mètode ROPA, una tècnica de reproducció assistida que les permet compartir la maternitat perquè una fa de mare biològica amb el seu òvul fecundat i l’altra el té a dins de la panxa, el que la converteix en la mare gestant. Estem al segle XXI i s’ha avançat moltíssim en la tolerància cap al col·lectiu LGTBI+, però encara queda molt camí a recórrer i així ho demostra l’allau d’odi que estan rebent.

La creadora de contingut més famosa a Espanya ha publicat un vídeo de denúncia en el qual lamenta que encara hagi d’estar rebent missatges rabiosos: “No podia quedar-me callada. Aquesta setmana la bombolla ha esclatat i ens hem exposat a la realitat més crua que no volem veure, en la qual la misogínia i la lesbofòbia són un fet comú en una gran part de la societat. Algunes persones, des de la seva més profunda ignorància, s’atreveixen a realitzar opinions carregades de menyspreu. Estimats senyors, un donant de semen no és un pare per moltes vegades que ho vulgueu preguntar”.

Aida Domènech ha esclatat en el seu perfil d’Instagram i ha defensat que tenen dret i són lliures de tenir fills amb els seus cossos: “Els nostres fills tindran dues mares, sí. Hi ha comentaris de persones que, amb odi, es preocupen moltíssim pels fills de les terribles lesbianes i la seva vulnerabilitat cap al món”. El que és realment preocupant, opina Dulceida, és que aquests nens hagin de creuar-se amb aquesta gent “tan intolerant”.

“He hagut d’estar llegint comentaris fastigosos i retrògrads d’energúmens que no saben que hi ha tota mena de famílies“. Diu que sospitava que rebria algun missatge així, però no imaginava el nivell. “A totes aquestes persones, què més us dona? Us molesta l’amor i que hi hagi nens i nenes que siguin feliços? El que haurien de prohibir són gent com vosaltres. El fàstic que em produeix… Aquestes persones no haurien ni tan sols d’existir”, ha dit.

Com han reaccionat Alba Paul i Dulceida davant els missatges d’odi per la seva futura maternitat?

Visiblement enfadada, carrega contra els haters i els acusa de tenir un món “de merda” i “ple d’odi“: “Aquestes opinions no són respectables, les hem de combatre i no quedar-nos callades”. Entre les coses que li han dit, que haurien de “prohibir” que dues dones puguin ser mares, que el seu fill necessita “una família normal”, que l’estan “condemnant a viure sense un pare” i que són “egoistes”.

També Alba Paul ha volgut reaccionar i ha compartit el vídeo de la seva dona amb unes paraules afegides: “Només veritats. Dues mares i un futur bebè a qui mai no li faltarà amor, una educació lliure, respecte cap als altres i principis. Casqueu, carcamales, amb això i molt més“.

Dulceida es defensa davant les crítiques dels homòfobs - Instagram
Dulceida es defensa davant les crítiques dels homòfobs | Instagram
Alba Paul també ha esclatat contra l'odi que estan rebent - Instagram
Alba Paul també ha esclatat contra l’odi que estan rebent | Instagram

Sempre han denunciat els missatges crítics que reben per la seva relació, però la situació empitjora ara que esperen el seu primer fill en comú.

Més notícies
Notícia: Dulceida, amb dos plaers secrets i una proposta indecent a la bústia
Comparteix
La 'influencer' ha concedit una entrevista en què treu a la llum quines són les dues coses que més la relaxen
Notícia: Dulceida marxa de Barcelona i explica per què es trasllada a Madrid
Comparteix
La 'influencer' relaciona aquesta decisió amb la vida professional, ja que assegura que actualment no té feina a la capital catalana
Notícia: Dulceida es tenyeix de pèl-roja en el seu primer canvi de ‘look’ radical
Comparteix
La 'influencer' mai no havia dut els cabells d'un altre color
Notícia: Dulceida i Alba Paul confessen, per fi, per què van decidir separar-se
Comparteix
La parella encara no havia explicat els motius de la seva inesperada ruptura

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter