Álvaro de Luna té molta ràbia acumulada cap a Laura Escanes després de la ruptura o, almenys, això és el que fan pensar les cançons que està publicant des de llavors. El títol del nou àlbum ja sembla una clara indirecta, tenint en compte que ha aprofitat la frase de Shakira cap a Gerard Piqué “las mujeres ya no lloran” i l’ha transformat a la versió masculina i en anglès, Boyz Don’t Cry. Està reconeixent, amb això, que vol imitar l’exemple de la colombiana i descarregar l’enuig cap a l’ex en les seves cançons? Això sembla.
En les últimes hores, Álvaro de Luna ha publicat un tema nou anomenat F. G. L. C (A ratitos). Aquí, torna a sincerar-se sobre el moment actual que travessa i molts hi han trobat dards cap a Laura Escanes. Reconeix que “ja no la troba a faltar” i que això el fa sentir bé: “Mira, no me n’amago. No em fa vergonya dir que t’he escrit una altra cançó“.
“A estones només vull escapar-me i marxar lluny d’aquesta p… ciutat cap allà on no me’n recordi de recordar-te i on no senti la teva veu. La casa davant del mar, justament com tu volies. Les coses per perdonar, em vaig perdre a mi mateix per no perdre’t. M’he quedat sense veu de tant cantar-te. Em falten les ganes encara que sigui fort, no em va fer bé conèixer-te. No vas ser tan real com la màgia. Encara que vulgui esborrar-ho imatge a imatge, jo sempre vaig ser lleial com la màfia”, etziba en aquesta lletra que molts donen per fet que és autobiogràfica.
En la cerimònia dels premis Dial de fa uns dies, Álvaro de Luna va reconèixer que les últimes tres cançons que ha escrit estan basades en els sentiments que tots podem experimentar en una ruptura. Resulta difícil de creure que no s’hagi inspirat en l’últim desamor amb Laura Escanes a l’hora de compondre les lletres, però.

Indirectes de Laura Escanes cap a Álvaro de Luna després de les seves cançons?
Laura Escanes, per la seva banda, havia optat per no concedir declaracions sobre el tema. La influencer barcelonina, però, no ha pogut callar més i ha compartit en els últims dies un parell de tuits que molts han interpretat com una clatellada cap al seu ex. Què hi diu? “Amor, tu no ets la Shakira de la història. Prou” i “Només vull abraçar fortament a Shakira després d’escoltar el seu disc i donar-li un copet a l’esquena a tots aquells que vulguin imitar-la per quedar bé quan, en realitat, són tot el contrari”.
Vol dir amb això que creu que Álvaro de Luna s’equivoca en voler imitar Shakira? Ella va ser l’enganyada i la banyuda en la seva història d’amor, un sentiment que potser el cantant no hauria experimentat de la mateixa manera. O és tot casualitat? Ella s’ha defensat dels atacs després d’aquest tuit, però sembla més que evident què s’hi amaga darrere.
Tot d’indirectes molt directes entre l’exparella, els qui intenten no parlar amb propietat potser per no entrar en un cercle viciós del qual costarà sortir-ne.