Missing 'path' query parameter

Almudena Cid ha refet la seva vida sentimental després del traumàtic divorci de Christian Gálvez. La seva nova parella és Gerardo Berodia, exjugador de futbol i actual d’agent en aquest món. Se’ls havia vist junts pel carrer, però cap dels dos no havia confirmat aquesta nova relació… fins ara, que l’exgimnasta ha compartit la primera imatge amb ell en el seu perfil d’Instagram.

En aquestes instantànies se’ls veu abraçats i molt somrients a la platja, un amor que sembla tenir-los ben contents: “Gràcies per fer-me sentir estiu a l’hivern”, li ha dedicat ella mentre que ell ha dit que han tingut “sort” de trobar-se. El post s’ha omplert de comentaris molt positius dels seguidors d’Almudena, que asseguren alegrar-se de debò ara que veuen que està recuperant-se després d’uns mesos molt durs per culpa del trauma que li ha generat la separació del presentador de Telecinco.

La gimnasta confirma la relació a Instagram
La gimnasta confirma la relació a Instagram

Almudena Cid confirma la relació amb Gerardo Berodia

Ara que la relació s’ha formalitzat, també la mare d’Almudena ha començat a escriure missatges tendres al nou gendre a través de les xarxes socials. L’exfutbolista reconeix estar molt content: “Estic feliç, molt feliç. La meva gent ho nota i ho sent. Dono gràcies cada dia d’haver viscut el que la vida em tenia preparat”.

Almudena Cid té nova parella - Europa Press
Almudena Cid té nova parella | Europa Press

No se sap quan van començar exactament, però sembla que les coses van molt bé entre ells i ja s’estarien preparant per gaudir del primer Nadal com a parella. Publicar aquesta fotografia ha estat la resposta d’Almudena Cid al bon anunci professional del seu ex, Christian Gálvez, que presentarà un programa nou en els pròxims mesos. També està a punt de convertir-se en pare del seu primer fill, així que les coses li somriuen de valent. Almudena ha volgut demostrar que la vida també és bona amb ella, això queda clar.

Més notícies
Notícia: Almudena Cid envia una indirecta enverinada a Christian Gálvez
Comparteix
L'exgimnasta se sincera en un vídeo en què fa referència al moment en què va sentir-se "destrossada"
Notícia: Almudena Cid parla després de l’anunci d’embaràs i boda de Christian Gálvez
Comparteix
El presentador serà pare amb Patricia Pardo i l'exgimnasta ha compartit unes declaracions
Notícia: Almudena Cid denuncia com la tractava Christian Gálvez en un escrit bomba
Comparteix
L'exgimnasta assegura que no la prioritzava en cap moment i que no permetia que fos ella mateixa
Notícia: Almudena Cid, sobre el divorci de Christian Gálvez: “Devastada i trencada”
Comparteix
L'exgimnasta reconeix que la decisió de l'ex va suposar "una bomba inesperada" per a ella i tot el seu entorn

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter