• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Les línies R2 nord i R11 de Rodalies circulen amb retards d’uns 30 minuts de mitjana a causa de l’atropellament d’una persona a les 6.20 hores en l’entrada de Montcada i Reixac (Barcelona).

 

Segons ha informat Renfe aquest dimecres en un comunicat, se circula per via única entre La Llagosta i Sant Andreu Comtal en el tram afectat.

El tren implicat realitzava el recorregut entre Barcelona i Figueres (Girona), i els seus viatgers han baixat a Montcada per continuar el seu viatge a un altre tren de la R11.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa