Els Comuns defensen mantenir la Brimo

Albiach es pregunta qui actuaria en una manifestació d'extrema dreta

La portaveu dels Comuns al Parlament, Jessica Albiach, ha defensat el manteniment de la Brigada Mòbil dels Mossos. En la seva intervenció a la diputació permanent del Parlament, Albiach ha argumentat de manera socràtica el seu posicionament. “Si vénen uns hooligans o ultres de futbol què farem sinó tenim la Brimo?”, s’ha preguntat, tot i defensar que cal debatre sobre el model policial, això sí, al Parlament. Albiach s’ha oposat així a un dels plantejaments que han sorgit al debat públic arran de les protestes per l’engarjolament de Pablo Hasèl.

Albiach ha demanat una “reflexió en profunditat sobre la Brimo”. En aquest sentit, s’ha mostrat favorable a què no participin en desnonaments. Més enllà d’aquesta puntualització, Albiach ha preguntat a l’hemicicle: “Ja em perdonaran el pragmatisme, però si dissolem la Brimo qui farà aquestes tasques?”. “Si renunciem a aquestes competències, serà en mans de policies sense preparació o quedaran en mans del CNP i de la Guàrdia Civil”, ha exclamat. “Si hi ha una manifestació amb accions violentes de l’extrema dreta, què fem si la Brimo no hi és?”, ha qüestionat.

(Més informació aviat)

Comentaris

    gerard de sarrià 03/03/2021 8:11 pm
    Que us pensaveu que era això del comunisme? La condonació del deute té un preu que als comunistes, en aquest cas els hi va molt bé
    trasto 03/03/2021 7:20 pm
    Que ovarios tiene, Sra, que se toman unas cañitas.¿En que mundo vive?
    Redman 03/03/2021 6:59 pm
    En manifestacions de l'extrema dreta no fa falta mai la Brimo, ans el contrari, hi ha molt companyerisme.
    Maria 03/03/2021 6:55 pm
    La fiscalia espanyola amiga i que afina, segur que no.
    godin 03/03/2021 6:48 pm
    jo defenso la lluita armada contra l'estat español
    Català 03/03/2021 6:24 pm
    I les comunes què defensen?
    Ricard 03/03/2021 6:18 pm
    “Si vénen uns hooligans o ultres de futbol què farem sinó tenim la Brimo?”. Diferenciant entre violents bons i violents dolents. Lamentable.
      fat boy 03/03/2021 7:06 pm
      Es que hi ha violents bons i violents dolents. Exemple: violent dolent, Franco, violent bo, Otelo Saraiva de Carvalho.
    Amb els comuns no podem 03/03/2021 6:11 pm
    Dels poti poti dels comunerus ni cas, demà s'auto desmentirak ells solets
    Doctor Strangelove 03/03/2021 6:08 pm
    Suposo que aquest projecte de comunista quan parla d'una manifestació d'extrema dreta es refereix a una mani de dretes. Dit això, la xicota té raó, la BRIMO és fonamental en aquest cas per a que aquests senyors es puguin manifestar, tot i els auto-anomenats "antifeixistes", o sigui, aquests grups d'intransigents, intolerants, antidemòcrates que van de comunistes per la vida. Doc.
    Josep 03/03/2021 5:46 pm
    A la brimo nomës foc
    vaya banda... 03/03/2021 5:31 pm
    en realidad lo que quieres decir es que para manifestaciones de extrema izquierda y de indepes no hacen falta; solo hacen falta para el resto de manifestaciones, las que no os gusten a vosotros... a que sí, guapi...
    Pere Gil 03/03/2021 5:28 pm
    A les manifestacions d'ultres mai no hi apareix la Brimo. No es pot estar a dos llocs al mateix temps.
      Comun's,crostadrégimen78 03/03/2021 9:22 pm
      Albiach és falangista i d'aquí el seu discurs falangista.
      fat boy 03/03/2021 7:03 pm
      Excepte Sant Vicent Ferrer.
        JordiP 03/03/2021 7:30 pm
        Valencià i home de bé ...
    Pepe 03/03/2021 5:19 pm
    Albiach es pregunta qui actuaria en una manifestació d'extrema dreta? Ostres! Ningú, com fins ara!
    Busca't una feina, Albiach 03/03/2021 5:13 pm
    Qui vota Comuns també podria votar Ciudadanos o Vox, tots són merda espanyola.
    fat boy 03/03/2021 5:04 pm
    Ui, si, la por que li tenen els feixistes als seus amics de la BRIMO. Es evident que la renegada Albiachsky veu molt dificil que li buidin un ull perque menjant canapes i bevent una copa de vino espanyol amb el Borbo aquestes desgracies que li passen a la purria a ella no l'afecten.