Cuixart rebutja l’indult: “No acceptarem cap humiliació”

El president d'Òmnium insisteix que la defensa de la democràcia no admet "xantatges"

El president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, ha rebutjat aquest dimecres acceptar l’indult per la condemna de l’1-O. Després que el Tribunal Suprem (TS) hagi donat cinc dies als presos polítics perquè es pronunciïn sobre els seus indults abans d’emetre l’informe i lliurar-lo al govern espanyol, Cuixart ha afirmat que “no acceptarem cap humiliació”. “Ni penediment , ni indult”, ha manifestat a través d’una piulada al seu compte de Twitter. Una vegada més Cuixart ha destacat que la defensa de la democràcia “no admet xantatges”. “Ho tornarem a fer!”, ha reivindicat.

Comentaris

    Erc puta españa franquista 05/05/2021 5:56 pm
    Indults pel cul del sanchez.155, franquisme absokut. TAULA DEL DIALEG, TERRORISME FRANQUISTA. ERC, LA FALANGE DEL SANCHEZ, EL GENERALISIMO D'ERC.ESPAÑA
    Gonzalo 05/05/2021 4:02 pm
    Si así lo desea......
    Chapooooo, Im presionant, 05/05/2021 3:19 pm
    Te mes dignitat ell i el President Torra, que tots els troglodites ñordos, que no han evolucionat en 3000anys, ni s'espera que ho facin en els propers 3000. el marx-ena es podra fotra pel cul la seva llengua.
    Pues a chirona otra vez 05/05/2021 1:52 pm
    Lo volverán a hacer. y el tribunal también. A chirona de nuevo!!!
    Doctor Strangelove 05/05/2021 1:08 pm
    Aquest meló el que no vol és tornar a casa per cuidar la canalla! Realment és incapaç d'entendre que són les petites coses les importants i no pas arreglar el món. En fi, com es nota que no té cap mena d'estudis ni amor pels seus pròxims! Doc.
      Elstir 05/05/2021 1:48 pm
      Gràcies a gent com ell, amb ideals, no vivim a l'edat mitjana. Amb gent com tu, les dones no podrien votar però cuidarien de la canalla, que suposo a tu ja t'estaria bé.
        Mir 05/05/2021 2:00 pm
        Nada mas anacrónico y aldeano que el nacionalismo catalanista. Estáis estancados en la edad media. Vivimos en un mundo globalizado y mirarse el ombligo es de retrasados.
          Ricard 05/05/2021 8:52 pm
          Ja es veu que ets tan cosmopolita que no saps idiomes.
          Fart de pallassos 05/05/2021 3:25 pm
          Doncs tu sembles un troglodita dels de matrix, provincians acomplexats i rabiosos per tot allò q no sigui matar braus i unes canyes, d'això en dieu progrés i llibertat. En fi....