Marchena dona cinc dies als presos polítics perquè es posicionin sobre l’indult

Pas clau per enllestir el procés

La Sala II del Tribunal Suprem, el tribunal sentenciador del judici del Procés, ha obert una altra etapa. Aquest matí ha comunicat les interlocutòries per la que atorga cinc dies de termini per al·legacions als dotze condemnats pel referèndum del Primer d’Octubre. Un tràmit necessari a través del que han “d’expressar el que tinguin per pertinent en relació a les peticions d’indult que s’han formulat a favor seu”.

El tribunal que presideix Manuel Marchena ha acordat així donar aquesta audiència als presos polítics atès que la sol·licitud d’indult per a ells està promoguda per terceres persones i institucions, com sindicats, partits o associacions. En aquest termini han d’expressar tot allò que tinguin “per convenient sobre aquesta petició” i formular, si ho consideren oportú, “al·legacions prèvies a l’elaboració” per la Sala de l’informe sobre els indults que preveu la Llei.

Els indults que ja estaven des del mes d’octubre passat a la taula del Suprem, els han formalitzat el sindicat UGT per a Dolors Bassa, l’advocat Francesc de Jufresa i així com els quatre expresidents del Parlament per a Carme Forcadell. També la formació Lliga Democràtica, impulsat pel fundador de Societat Civil Catalana va presentar la petició. El Suprem ja va demanar informe a la fiscalia i a l’advocacia de l’Estat i va negar la veu a Vox, que va actuar d’acusació popular en el cas.

Comentaris

    Gonzalo 05/05/2021 8:57 pm
    Jajajajajajaja!!!! Estáis fatal, laZisnaZis... jajajajajajajaja!!!!!!! Soy yo...o es mi otro yo separrata.... jajajajajajajaja!!!!!!!
      Aureli 1 06/05/2021 8:43 am
      Ets !a prova de que l'home ve del mono . En el teu cas però , no et van parir , et van cagar . Estàs ben podrit Gonzalito , t'haurien de passar pel gas .
        Gonzalo 06/05/2021 1:35 pm
        Hitler estaría orgulloso de vosotros. Pero sé que no seríais capaces. Luego hay que pagar la factura del gas.... jajajajajajajaja!!!!!!
    Gonzalito el fill de p. 05/05/2021 8:06 pm
    Alguien sabe quien es mi padre??? A quien me lo diga le doy el telefono de mama i la hermanita.
      Gonzalo 05/05/2021 8:54 pm
      Qué putada, tocayo....ves a alguna mani de los laZinaZis, seguro que encontraras a tu padre....m
      Qui ho sap 05/05/2021 8:08 pm
      Fill, jo soc ton pare...
    Delfí Artós 05/05/2021 4:54 pm
    Llibertat immediata per als presoners polítics i retorn de tots el exiliats.
      Gonzalo 05/05/2021 5:12 pm
      Claro que sí...porque tú, delfín, lo digas..... jajajajajajajaja!!!!!
    Gonzalo 05/05/2021 4:51 pm
    Y a ti tu vida entera haciendo el cantapillas con un chapeau duro de cartón brillante negro charol encima de la cabeza mientras ventanas pindanchia. Pues no... no se me entiende nada... escribo con y para el culo... !!!!!!!!Pero Bravo Marmacho!!!! !!!!!!!A por ellos!!!!! ¿No tuvisteis bastante aquel glorioso 18 de julio y el 23 de febrero? Yo quería más. Venga, bocaanchas... !!!!!!!!!!!!!!!!Viva EspaÑa, por mis cojones!!!!!!!!!!!!!! Me repito y reitero Viva EspaÑa viva, viva, vivilla.
      Gonzalo 05/05/2021 5:13 pm
      Joder, tocayo.....descansa....no intentes hacerte pasar por alguien que no eres. Es un consejo.
        Gonzalo 05/05/2021 5:57 pm
        Claro que sí...porque tú lo digas..... jajajajajajajaja!!!!!
          Gonzalo 05/05/2021 6:03 pm
          Pues no sé Luisnomeacuerdo....no se entiende nada...escribes como ..... !!!!!!!!!jajajajajajajaja!!!!!
    Gonzalo 05/05/2021 4:28 pm
    Transformaremos Madrid en un lindo vergel, Bilbao en una gran fábrica y Barcelona en un inmenso solar.
      Gonzalo 05/05/2021 5:14 pm
      Joder, tocayo.....descansa....no intentes hacerte pasar por alguien que no eres. Es un consejo.
    miquel puigpelat 05/05/2021 3:51 pm
    Han de retractar-se de les seves idees!!!!!!!. Si això no és ser un pres pollitic ja em direu que són. O sigui, que estan a la presó per el que pensen i no per el que han fet, que no han fet res per estar a la presó.
    mengele 05/05/2021 3:29 pm
    gonzalo, cariño, la pastilla . que se te ha pasado la hora
      Gonzalo 05/05/2021 3:35 pm
      Y a ti la vida entera haciendo el gilipollas con un huevo frito de papel encima de la cabeza mientras veteranas andapandanchia.... jajajajajajajaja!!!
        Gonzalo 05/05/2021 6:05 pm
        Claro que sí...porque Gonzalo lo diga..... Es su consejo !!!!!!!!!jajajajajajajaja!!!!!!!!
        Gonzalo 05/05/2021 5:56 pm
        Tocayo..... descansa... joder, no intentes hacerte pasar por alguien. Pídeme un consejo.
        Gonzalo 05/05/2021 5:53 pm
        Joder, tocayo.....descansa....no intentes hacerte pasar por alguien que no eres.
        Gonzalo 05/05/2021 3:36 pm
        Mientras berreabas andapandanchia.... jajajajajajaja!!!!!
          Gonzalo 05/05/2021 5:53 pm
          Claro que sí...porque tú, lo digas..... jajajajajajajaja!!!!!
            Gonzalo 05/05/2021 6:00 pm
            Tocayo..... joder.... tacito descansa....no intentes hacerte pasar por alguien que eres pero no eres.
            13
    Marxena de pena 05/05/2021 3:12 pm
    Qui es aquest paio?, un experiment genetic per salvar una especie del Jurasic?,
    aviso para navegantes 05/05/2021 11:57 am
    gran articulo de Vicent Partal en VilaWeb "Adeu Madrid, adeu Sánchez, adeu diàleg, adeu Espanya", obligada lectura , tanto de unionistas o soberanistas.
    35
    13
    Respon
      Masoquisme 05/05/2021 1:07 pm
      Article ple de bajanades pròpies d'algú que es dedica a les fake news. Es fa patent que els que no volen el diàleg, tampoc han demostrat que només amb la confrontació s'aconsegueixi alguna cosa a no ser que sigui negativa. Sembla que hi ha interès que guanyi el PP.
      19
      34
      Respon
        Gonzalp 05/05/2021 1:34 pm
        Venga, bocachanclas......empezad de una vez la confrontación.....no tuvisteis bastante aquel glorioso 1 de octubre?????? Queréis más ostias?????
        14
        119
        Respon
    Gonzalo 05/05/2021 11:26 am
    Bravo Marchena!!!! A POR ELLOS!!!!!
    11
    122
    Respon
      Ricard 05/05/2021 8:47 pm
      Els castellanistes són imbècils. Si a un l'ofereix en l'indult que coi volen que digui? Idiotes racistes.
      Peter smich 05/05/2021 2:46 pm
      Tu i en marxen a us podenar al campo santo que dieu, ja saps que vull dir.
        Gonzalo 05/05/2021 3:37 pm
        Pues no....no se entiende nada...escribes como el culo.....
          Peter smich 05/05/2021 4:10 pm
          Val més que no ho entenguis, ha, ha, ha.
    Els hi surt el franquista que portan a dins... 05/05/2021 11:00 am
    Per l'indult cal demanar perdó, però no hi ha res a perdonar, exercir el dret de votar el que's vulgui és un dret fonamental a qualsevol Democràcia. No recordo ni a Barrionuevo ni a Vera (Mr.X encara no saben qui és) dels GAL haver demanat perdó per matar vascos inocents i enterrarlos en cal viva, van trigar anys en entrar a presó i pocs mesos en sortir. Els Demòcrates catalans van ser empresonats en dies i portan anys a presó sense haver assessinat a ningú. FÀSTIC DE MONARQUIA BANANERA FRANQUISTA!!!
    102
    1
    Respon
      Ray 05/05/2021 11:42 am
      Veurem....
    Un català 05/05/2021 10:45 am
    El vocero del Sallés repetint "presus pulítics"!!!! són uns delinqüents condemnats i s'han de podrir a la trena.
    5
    112
    Respon
      Ha, ha, ha 05/05/2021 4:32 pm
      Guaita ! Portes un trena ?
        Espanol 05/05/2021 4:36 pm
        Así, con dos, o un par, de güevos saponzinos se defiende la unidad individible y inquiebrantable de Espana. !Por Espana, presente ! Se siente estoy presente y Espana está presente. Turuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
      Al "català" 05/05/2021 4:16 pm
      I tu et podries morir. Total pel que fas a aquest món, estàs de més
        Gonzalo 05/05/2021 5:20 pm
        Morid vosotros, indepres....que sólo sabéis que poneros un huevo frito encima de la cabeza mientras berreais andapandanchia......
          Gonzalo 05/05/2021 5:55 pm
          Tocayo.....descansa... joder.no intentes hacerte pasar por alguien que no eres. Pídeme un consejo.