Missing 'path' query parameter

Gerard Piqué i Shakira acaben de trencar una mica més, si és que encara es podia. Han passat tres anys des que confirmessin la separació, una ruptura summament mediàtica de la que s’ha parlat fins a l’avorriment. Què ha passat ara i per què tornen a ser notícia? Doncs bé, sembla que s’ha complert un dels desitjos que tenien des que acabés de males maneres aquesta història d’amor.

Quan van decidir separar els seus camins definitivament, sabien que encara els unirien els fills i les cases que tenien en comú. I és per això que, ràpidament, van posar a la venda la mansió que compartien a Esplugues de Llobregat. Vivien allà des de fa uns quants anys, una font de records que han volgut deixar enrere tots dos. Ara, s’acaba de saber que han aconseguit vendre-la i no per un preu baix, precisament.

Una doble de Shakira revoluciona els fans de Barcelona | Europa Press
Shakira volia desfer-se de la casa d’Esplugues des de feia temps | Europa Press

El diari ABC ha sabut, en exclusiva, que la parella ha venut una de les tres cases que tenen en aquella zona. Cal recordar que van comprar-se un lot de tres mansions a la mateixa illa de cases: la residència familiar principal, on vivien amb els fills, la casa dels pares de Gerard Piqué i una tercera per als pares de la cantant. Aquesta última, la que encara no estava reformada del tot, ha estat venuda per tres milions d’euros.

Encara queden les altres dues, que continuen a la venda i formen un complex valorat en 11 milions d’euros. La superfície d’aquestes? 715 i 630 metres quadrats respectivament repartits en tres plantes, dos garatges, sis dormitoris, cinc lavabos, sala de jocs, estudi de gravació, celler i piscina compartida. L’extensió de l’espai és brutal, amb 3.800 metres quadrats de jardí.

Per què no aconsegueixen vendre les cases Shakira i Gerard Piqué?

I com és que encara no han aconseguit vendre aquestes cases? Molts poden pensar que a la gent li encantaria viure allà on han dormit famosos del seu nivell, però de moment sembla que no és el cas. Les agències immobiliàries de la zona amb les que han parlat els diuen que el preu de venda que han posat és bastant alt per a la zona, encara que parlem d’una propietat tan i tan luxosa.

Tampoc no ajuda que no hagin volgut posar la casa a la venda amb cap agència, sense cartells ni fotos a portals especialitzats. Tot ho estaria gestionant una empresa que és propietat del pare de Gerard Piqué, pel que diu el diari. Potser per això tota aquesta operació immobiliària està envoltada d’un hermetisme que evitarà les filtracions a la premsa, però que no els ajuda a desfer-se realment d’aquesta casa.

Gerard Piqué parla de la separació de Shakira - Europa Press
Gerard Piqué també tenia ganes de vendre la propietat que tenien a mitges | Europa Press

Una venda que els allunya una mica més, sí, però que encara no estan tan separats com voldrien.

Més notícies
Notícia: Una doble de Shakira esvalota els fans en un centre comercial de Barcelona
Comparteix
Andrea Correa és una jove imitadora de la cantant colombiana que ha participat en aquest experiment
Notícia: Shakira es cola a ‘La Revuelta’ gràcies al guanyador d”Eurovisió’
Comparteix
El representant austríac ha sorprès els espectadors amb les seves imitacions de Melody i Shakira
Notícia: Gerard Piqué i Clara Chía surten escortats d’un local entre xiulades
Comparteix
La parella ha estat protagonista d'una escena viral a les xarxes socials
Notícia: La suposada crisi entre Clara Chía i Gerard Piqué: què hi ha de veritat?
Comparteix
Les últimes hores la relació d'aquesta parella tan mediàtica s'ha convertit en un dels temes més comentats

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter