Missing 'path' query parameter

Laura Escanes i Álvaro de Luna s’han retrobat en la gala de Los 40 Principales i, des de llavors, tot són titulars escandalosos sobre el seu mal rotllo. Sembla més que evident que la seva relació no ha acabat gens bé, tenint en compte que tot el que fan és llançar-se indirectes carregades de mala bava. L’última a fer-ho ha estat la influencer, que s’ha quedat a gust en una publicació a TikTok que tothom interpreta com una clatellada cap al seu ex.

I què ha dit aquí? La presentadora de La Travessa publica dues fotos, uns selfies que acompanya de dos missatges incendiaris. En la primera, confessa que sent que és perfecta com a noia i parella. I en la següent, arriba el rancor: “Soc un 10, però vaig acceptar que em diguessis tòxica, insegura i boja. Creia que el problema el tenia jo, però en realitat m’havies enganyat mil vegades. Llavors, soc tonta“. Pam.

Forta clatellada de Laura Escanes - TikTok
Forta clatellada de Laura Escanes | TikTok
Què ha dit la influencer? - TikTok
Què ha dit la influencer? | TikTok

En les últimes declaracions que havia concedit Laura Escanes, ja s’intuïa que continua bastant molesta. Què va dir davant dels micròfons d’El Mundo? Va lamentar que encara estiguin enfadats un any després de la ruptura: “Ell enterra la destral de guerra quan vol, però què hi farem. Vulgui o no, tots dos ens dediquem al món de la comunicació i coincidirem a esdeveniments“.

Crec que ho hem vist tots, que a vegades sí que hi ha bon rotllo i en d’altres, no tant. Cadascú que faci el que li doni la gana, jo només vull estar tranquil·la”, va afegir en una de les moltes preguntes que va haver de respondre sobre el tema en el seu pas pel photocall.

I Álvaro de Luna què diu de la mala relació amb Laura Escanes?

El cantant, per la seva banda, va voler mostrar-se més calmat davant de les càmeres. Álvaro de Luna, en unes paraules per a La Razón, va confessar que no li agrada que es parli tant sobre la seva vida sentimental: “No m’agrada que em jutgin per com visc la meva vida privada. Aquesta és una part molt íntima que m’agrada preservar per a mi”.

Diu que no el molesta que ella parli de la relació perquè entén que cada persona és com és i ho gestiona com vol: “Jo no em sento còmode quan es parla de la meva vida privada, però entenc que altres sí i no puc jutjar“, insisteix.

Què ha dit Álvaro de Luna de la retrobada amb Laura Escanes_ - Europa Press
Què ha dit Álvaro de Luna de la retrobada amb Laura Escanes? | Europa Press

Una parella que continua protagonitzant articles a les revistes del cor molts mesos després que confirmessin que havien deixat d’estar junts.

Més notícies
Notícia: Laura Escanes, empipadíssima amb Álvaro de Luna: “Estic fins als ous”
Comparteix
La 'influencer' ha carregat contra el seu ex en unes declaracions incendiàries
Notícia: Álvaro de Luna ataca Laura Escanes en una altra cançó: “No em va fer bé”
Comparteix
La 'influencer' ha escrit dos tuits que també s'interpreten com clatellades cap a la seva exparella
Notícia: Laura Escanes i Miki Núñez tornaran a presentar les campanades de TV3
Comparteix
La cadena pública confia en la parella jove per presentar l'especial del 31 de desembre després del triomf de l'any passat
Notícia: 3Cat toca el cel amb la segona temporada de ‘La Travessa’ de Laura Escanes
Comparteix
El programa ha obtingut més d'un milió de reproduccions en poques setmanes

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter