Missing 'path' query parameter

Yolanda Ramos ha preocupat els seguidors en confessar que ha estat ingressada a l’hospital durant sis dies amb un virus que l’ha tingut molt malalta: “Això és terrible, terrible. He estat súper malament i sis dies ingressada perquè vaig agafar un virus molt heavy a la panxa. Tenia un virus, em vaig prendre uns antibiòtics i altres medicaments amb l’estómac buit i em va agafar un virus superfort. He estat sis dies a l’hospital perquè em deshidratava”, reconeix a Socialité.

L’actriu barcelonina ha estat en un centre de la capital catalana perquè aquest virus la va enxampar quan es trobava uns dies aquí de visita a la família. La mare també està ingressada, el que ha complicat encara més la situació: “La meva mare està malaltona, la vaig anar a veure i vaig començar a posar-me malament, malament, malament… i ja veus, així va acabar. Sí, tot això m’ha enxampat molt sola. No és que m’hagi sentit sola, és que les circumstàncies han estat així perquè la meva mare també estava ingressada… La meva família, lògicament, havia d’estar per totes. Aquest ha estat un núvol negre“.

Yolanda Ramos, la mare i la filla ingressades en pocs dies de diferència

Per si tot això no fos poc, la filla de Yolanda Ramos va fer-se una fissura a la cama tan bon punt ella va rebre l’alta: “Ara estic més o menys recuperada i al peu del canó amb la nena, que no podem marxar-nos d’aquí perquè s’ha fet una fissura a la cama i la té tota enguixada, vam haver d’anar al mateix hospital. Aquesta és una ratxa negra molt forta”. Tres generacions malaltes alhora que han hagut de fer front a tres hospitalitzacions en pocs dies de diferència.

Yolanda Ramos confessa que ha estat ingressada - Telecinco
Yolanda Ramos confessa que ha estat ingressada | Telecinco
L'actriu reconeix que ha estat espantada - Telecinco
L’actriu reconeix que ha estat espantada | Telecinco

L’actriu i la seva família no han tingut uns dies fàcils, però confien que tot vagi millorant a poc a poc i que puguin tornar a les seves rutines.

Més notícies
Notícia: Yolanda Ramos lamenta cobrar menys per culpa del seu caràcter
Comparteix
L’actriu reconeix estar travessant “una molt mala època” i reflexiona al respecte
Notícia: Yolanda Ramos: “Prenc pastilles antidepressives i no puc agafar la baixa”
Comparteix
La humorista catalana denuncia que els actors tenen difícil poder centrar-se en la recuperació de les malalties mentals
Notícia: Clara Chía, a l’hospital amb un atac d’ansietat
Comparteix
La xicota de Gerard Piqué no ha suportat la pressió i hauria arribat al centre mèdic amb un alt nivell d'estrès
Notícia: María Teresa Campos, malalta i traïda per l’amic de confiança
Comparteix
La icònica periodista continua amb problemes de salut, al que se sumen les crítiques del seu xòfer

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter