Missing 'path' query parameter

Miguel Ángel Muñoz ha viscut un any molt difícil. L’actor, que va fer-se famós gràcies a Un paso adelante i Al salir de clase a principis dels 2000, ha reconegut haver encadenat uns quants problemes en la seva vida personal. Ell mateix ha explicat a través del seu perfil d’Instagram que ha necessitat marxar ben lluny per tenir un retir que l’ajudés a recarregar piles. L’intèrpret ha marxat cap a Austràlia i, a la tornada, ha qualificat aquest com un descans “necessari” després de l’any “més complicat” de la seva vida.

El problema més greu afecta directament la seva mare, que el passat mes de novembre havia d’ingressar a l’hospital per sotmetre’s a una operació que va derivar en l’amputació de la seva cama esquerra. Després d’un mes enllà, rebia l’alta entristida perquè els metges havien intentat col·locar-li una pròtesi de diverses maneres i cap no havia funcionat.

El seu estat de salut va arribar a ser “delicat“, va dir-se en aquell moment. Miguel Ángel Muñoz va dedicar-se a buscar-li un centre on pogués viure, ja que a partir d’ara necessitaria una atenció diària que ell no pot donar-li per culpa de la feina. Se la va veure en cadira de rodes en una petita intervenció davant dels mitjans, en la qual va dir que se sentia “molt cuidada” i agraïda perquè els seus fills la visitaven diàriament ara que es troba en una residència als afores de la capital.

Divinity explica que Miguel Ángel Muñoz la truca cada dia i que és ell qui es fa càrrec dels diners que costa aquesta residència en la qual està vivint. Ell no ha volgut parlar amb la premsa sobre l’estat de salut de la mare, simplement ha dit que prefereix que quedi en segon pla per poder desconnectar mínimament.

Miguel Ángel Muñoz també ha hagut de fer front a la mort de la seva besàvia

Poc abans d’aquest mal moment de la mare, el passat juliol, l’actor perdia la seva besàvia a qui anomenada tendrament la tata. Molt i molt unit a ella, aquesta mort el va enfonsar tal com ha reconegut diverses vegades des de llavors. No són bons moments en la seva família, amb dues males notícies en menys d’un any. Ell, després del descans que ha fet lluny de casa, torna una mica millor perquè s’ha estrenat una sèrie nova que el torna a col·locar a primera línia mediàtica.

Miguel Ángel Muñoz rep una clatellada de Pablo Motos - Antena 3
Miguel Ángel Muñoz no ha viscut un any fàcil pel que fa a la seva vida personal | Antena 3

De moment, no ha donat més detalls sobre aquest any tan complicat. No ha tret a la llum si hi ha algun motiu més enllà d’aquests dos. Tot són suposicions, però els fans confien que hagi recarregat piles i millorat el seu estat d’ànims.

Més notícies
Notícia: Georgina Rodríguez: “Aquest ha estat l’any més difícil de la meva vida”
Comparteix
La 'influencer' i dona de Cristiano Ronaldo parla per primera vegada de la mort del fill
Notícia: Shakira reconeix que el 2022 ha estat un any dur i “difícil d’oblidar”
Comparteix
La cantant colombiana té clar que mai no recordarà aquests darrers mesos com uns gaire feliços, tenint en compte tot el que ha viscut
Notícia: Els negocis d’Ana Rosa Quintana multipliquen els seus beneficis en l’any més difícil
Comparteix
La sewca societat Otelum S.L. va registrar un benefici de 4,5 milions d'euros l'any 2020
Notícia: El moment més difícil de Llum Barrera: “Ha estat el pitjor any de la meva vida”
Comparteix
L'actriu i humorista mallorquina confessa que ha viscut uns mesos complicats en una entrevista molt sincera

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter