Missing 'path' query parameter

Màxim Huerta ha reaparegut després d’uns dies sense compartir res a les xarxes socials i ha anunciat el motiu del seu silenci, un problema de salut. L’escriptor i presentador ha estat uns dies ingressat a l’hospital per culpa d’uns problemes respiratoris dels que ha donat detalls: “He passat uns dies molt durs. La tos va anar convertint-se en una bronquitis i un ingrés en el que he tingut falta d’oxigen en la sang”.

“He passat una bronquitis que gairebé es converteix en pneumònia. He necessitat oxigen i un munt de bronquiodilatadors. La meva edat i l’asma no ajuden… Per això he dit que, si l’edat i la salut m’ho permeten, continuaré amb la meva gira de signatures. Gràcies per tants missatges i la veu encara una mica agafada, amb el pit que comença a funcionar una mica millor. A vegades sempre és bo agrair les coses com si fos un milenial. Aviat torno a la feina amb el meu llibre, Adiós, pequeño que serà el llibre de la tardor”, ha explicat en un vídeo en el seu perfil d’Instagram.

Màxim Huerta explica com es troba - Instagram
Màxim Huerta explica com es troba | Instagram

Màxim Huerta publica un llibre en què dedica retrets al pare

Màxim Huerta acaba de publicar un llibre en el que aprofita els seus records d’infantesa per fer el pare protagonista. El que ha sorprès és que en l’escrit deixi anar algun retret cap a ell: “Era tossut, amb aquesta tossudesa del que no cedeix perquè creu que és menys home com es deia abans. Ell va ser un d’aquests que van comprendre, herències rebudes, que tenir-li por al pare era el mateix que respectar-lo”.

“Aquesta és la història d’una família que guarda massa secrets per intentar ser feliç. Una família que fa servir el silenci com a solució a tot. Adiós, pequeño és un acomiadament i, al mateix temps, un “hola” a la inquietant maduresa”.

Més notícies
Notícia: Laura Escanes: “Ho estic passant malament, però ningú no mor d’amor”
Comparteix
La 'influencer' ha parlat amb la premsa en la seva reaparició pública, en la que ha explicat com és la relació actual amb Risto Mejide
Notícia: Triomfa ‘El Foraster’ amb el final més trist: “Cor encongit”
Comparteix
El programa acabava amb l'anunci de la mort de la Montse, una de les dones que havia aparegut en aquest episodi a La Garrotxa
Notícia: Laura Escanes hauria estat infidel a Risto amb un conegut ‘youtuber’
Comparteix
Relacionen la 'influencer' barcelonina amb Mister Jägger, un creador de contingut estrambòtic i exagerat amb més d'un milió de seguidors
Notícia: Ruth Jiménez es pronuncia sobre la ruptura de Risto i Laura Escanes
Comparteix
La periodista i ex del publicista reconeix que no tenia ni idea que se separarien i reconeix que li sap greu

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter