José Luis Gil va preocupar els seguidors quan es va filtrar a la premsa que havia patit un ictus greu, una alteració que va afectar-lo fins al punt de necessitar estar ingressat a l’hospital durant 22 dies. Als seus 64 anys, l’actor de La que se avecina i Aquí no hay quien viva continua recuperant-se de les seqüeles que li han quedat. Han passat deu mesos, un temps en què pràcticament no s’ha sabut res d’ell.

Avui ha estat gràcies a la filla que s’ha sabut més informació sobre el seu estat de salut. La noia ha compartit una foto dels pares, que apareixen abraçats: “El meu pare està recuperant-se a casa. Els amics, familiars i companys que han volgut han vingut a veure’l. Simplement això és lent i no hi ha res a explicar. Continuem avançant amb l’ajuda de gent meravellosa. La meva mare, els meus germans i el meu pare agraïm infinitament les mostres d’estima“.

A la foto no mira a càmera i sembla que ha recuperat una mica de pes.

Primera foto de l'actor de 'La que se avecina' després de l'ictus - Instagram
Primera foto de l’actor de ‘La que se avecina’ després de l’ictus | Instagram

Més fotos de José Luis Gil després de l’ictus

L’entorn de l’actor havien filtrat a la premsa recentment que continuava amb la rehabilitació a casa i a l’hospital i que anava millorant cada dia, una informació que quadra amb la que publica avui la filla. La recuperació estaria sent més lenta del que s’esperaven, però la bona notícia és que està estable i que res no ha canviat.

En una publicació anterior, la filla mostrava la primera foto de l’actor un mes després de patir l’ictus: “Aquests 64 són molt especials, ens sentim molt afortunats per bufar amb ell. Gràcies a tots, millorarem i el pròxim aniversari serà de luxe”.

Així estava l'actor poc després de patir l'ictus - Instagram
Així estava José Luis Gil poc després de patir l’ictus | Instagram

Els seguidors de l’actor esperen que continuï millorant.

Més notícies
Notícia: Pablo Chiapella de ‘LQSA’ diu per què no deixa que la filla vegi la sèrie
Comparteix
L'actor també ha reconegut que va estar greument malalt per culpa del coronavirus
Notícia: Detenen un actor de ‘LQSA’ per assassinar presumptament una anciana
Comparteix
Un dels personatges secundaris i la seva dona estan sent investigats perquè creuen que s'haurien aprofitat de la tieta d'ella per guanyar diners
Notícia: Guillem i Harry d’Anglaterra s’acomiaden de l’àvia en dues cartes tendres
Comparteix
Els nets de la monarca han publicat dos escrits que han sorprès pel seu to privat i íntim
Notícia: ‘El Foraster’ triomfa en una estrena emotiva: “El millor programa de TV3”
Comparteix
Els teleespectadors han aplaudit el primer episodi, el que ha deixat amb la boca oberta

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter