Isabel Pantoja es troba a Miami, la primera parada d’una gira pels Estats Units que ha costat molt que es dugués a terme. La cantant ha tingut molts problemes per aconseguir el visat necessari per poder fer tants concerts en aquell país, però finalment ho ha aconseguit i ja ha actuat davant de milers de persones en la ciutat més rica de Florida. Quin és el problema ara? Que només arribar ha rebut una mala notícia judicial.
S’havia compromès a concedir una entrevista a un youtuber cubà, una promesa que ha incomplert. És per això que Alexander Otaola ha assegurat que la denunciarà per incomplir el contracte que havien signat: “La demanda ja està en el jutjat i no m’importa que sigui Isabel Pantoja. Otaola treballa cada dia i el meu programa s’ha de respectar. Només diré que vaig ser jo la persona que va intervenir perquè Isabel i els seus músics aconseguissin els permisos que necessitaven per entrar al país. En agraïment, em van dir que Isabel vindria al meu programa i em donaria les gràcies públicament per les gestions que havia fet”.
La idea era tenir-la a plató el 9 de febrer, però aquesta intervenció mai no es va dur a terme: “El mateix dia que havia de venir, em van enviar un correu electrònic en el que em deien que no podria venir. Li vaig proposar que ho fes a través d’una videotrucada i em van deixar clar que aquella tampoc no era una opció”.
Isabel Pantoja hauria rebut la demanda durant el concert a Miami
Com és lògic, el presentador està molt enfadat amb ella perquè ha estat fent promoció de l’entrevista i de la seva gira tots aquests dies: “El meu equip legal i jo hem decidit demandar-la per incompliment de contracte i del compromís que queda palès en textos i correus electrònics. Hi havia un compromís per les dues bandes. La demanda serà servida aquesta nit mentre Isabel estigui en el concert. Jo vaig anunciar que vindria i vaig promocionar els seus espectacles. El seu equip fa servir a persones i després no compleix el que promet”.



Un nou maldecap que deixa en evidència a la cantant i totes les persones que treballen amb ella, entre les que es troba la seva neboda Anabel Pantoja. Ara hauran de justificar molt bé per què no van poder anar a l’entrevista i intentar, així, estalviar-se de pagar una multa.