David Bustamante ha mostrat la seva pitjor cara en el primer photocall que trepitja després de tres anys d’absència. El cantant d’Operación Triunfo ha acudit a la presentació d’una sèrie espanyola de Netflix amb moltes ganes, sobretot de deixar clar que està a punt d’estrenar un disc amb cançons que ha compost ell mateix. El problema? Que s’ha enfadat molt amb el reporter de Socialité i ha tornat a quedar malament.

David Bustamante s'ha enfrontat a un reporter - Europa Press
David Bustamante s’ha enfrontat a un reporter | Europa Press

Per què s’ha enfadat David Bustamante amb el reporter de Socialité?

El periodista del programa de Telecinco li estava preguntant sobre el bon moment professional que travessa i tot anava bé. El bon clima ha canviat radicalment, però, quan ha volgut conèixer la seva opinió sobre el pas de Miguel Torres per Bailando con las estrellas. David va guanyar una de les edicions anteriors, així que ara volien saber què pensa de la participació de la parella actual de Paula Echevarría -ex de Bustamante i mare de la seva filla-.

El cantant ha donat per fet que el reporter volia que critiqués el xicot de la seva ex i generar mal rotllo. En conseqüència, ha esclatat de molt males maneres davant de càmera: “És ridícul que em preguntis pel pare del germà de la meva filla. Ho espatlleu tot, noi. És ridícul i m’ho espatllaràs tot. Em preguntes sobre Miguel, que som bons amics i tenim bona relació. No, home. No em mereixo això. Jugueu brut. Quin ridícul, m’acabeu d’espatllar tot el que hem estat parlant maco”.

David Bustamante mai no ha tingut molt bona relació amb els periodistes, ja que és habitual veure’l esclatar així. La seva reacció ha estat desproporcionada, però: “És injust. No molestis més i no preguntis més. No m’ho mereixo. Dius que ho has fet amb bona intenció? Quina bona intenció? I segueixes insistint! Ara trauràs aquest moment, que és el que volies. Quina pena, de veritat, jo venia de bon rotllo”, deia mentre l’altre es disculpava una vegada rere una altra.

David Bustamante, enfadat amb la premsa - Telecinco
David Bustamante, enfadat amb la premsa | Telecinco
El cantant ha fet un cop al micro - Telecinco
El cantant ha fet un cop al micro | Telecinco

A l’hora d’editar el vídeo del moment, els redactors del programa han denunciat que s’hagi posat així: “David ha tocat el reporter, ha abaixat el micròfon i ha intentat agredir l’esponja del programa. Ens diu coses lletges i no perdona. Qui no es mereix aquest rapapolvo és el reporter Darío, amb careta de no saber què fer. Massa educats hem estat després del numerito que t’has marcat. Només volíem saber la teva opinió, d’igual manera que ells opinen sobre la teva participació en un programa de cuina i que aparentment la parella té bon rotllo. Crèiem que una pregunta innocent no acabaria així. No podem estar pendents de com t’aixeca o t’abaixa l’ànim, no treballem per a tu… no te n’oblidis”.

Des de plató, la presentadora també l’ha deixat verd: “Els periodistes fem autocrítica i és cert que, a vegades, fem preguntes amb mala bava… però aquest no era el cas. Els famosos també haurien de fer autocrítica i saber quan és desproporcionat reaccionar així”.

Més notícies
Notícia: Ares Teixidó, sense filtre: falta d’autoestima, David Bustamante i ‘GH’
Comparteix
La presentadora també s'ha emocionat en treure a la llum com va viure la mort d'Àlex Casademunt
Notícia: Paula Echevarría pren una decisió que farà enfadar David Bustamante
Comparteix
L'actriu ha anunciat qui serà el padrí del seu fill petit, un home que té una història tèrbola amb el seu ex
Notícia: David Bustamante anuncia un canvi radical en la seva carrera
Comparteix
El cantant es reinventa i engega dos projectes que no havia provat mai
Notícia: David Bustamante esclata contra la premsa: “Busquen la provocació i insisteixen en fer-me mal”
Comparteix
El cantant s'ha sincerat en una entrevista en la qual també ha parlat sobre la seva filla

Comparteix

Icona de pantalla completa