José Luis Martínez-Almeida ha concedit una entrevista en la que ha intentat mostrar la seva cara més personal i ha pecat de sincer. L’alcalde de Madrid està en precampanya i per això ha intentat insistir en què ell és un home normal, el que ha justificat amb uns exemples que no el deixen gaire bé.

El Español li serveix d’altaveu per intentar deixar clar que es tracta d’un veí més, una idea que vol defensar amb afirmacions com que ha tastat les drogues i que ha tingut sexe esporàdic: “He provat els porros i he tingut relacions esporàdiques, no soc una persona estranya. M’han trencat el cor diverses vegades”.

José Luis Martínez Almeida normalitza les drogues i la prostitució en una entrevista molt criticada

I, a partir d’aquí, ha parlat de la dona que cerca: “La dona dels meus somnis és més morena que rossa i amb sentit de l’humor. No fa falta que sigui religiosa, però no m’agradaria que ja tingués fills. Si fos podemita seria més complicat perquè en una relació has de tenir punts de vista en comú i valors en comú. Podria enamorar-me d’una dona d’esquerres, però no massa roja“.

Almeida ha continuat insistint en què és una persona “normal” amb vicis: “Bec el whisky White Label i les meves ressaques són horribles… Recentment n’he tingut alguna dolenta perquè se’m va anar la mà, que ara són tres copes. Fa uns anys, tres copes ni les notava”. Un dels punts més comentats i criticats té a veure amb una altra frase pronunciada per ell, quan treu ferro i normalitza el fet de contractar els serveis de prostitució: “A totes parts hi ha gent que es va de pu…”.

L’alcalde ha dit que fa quatre anys que no plora: “L’última vegada que vaig plorar va ser quan va morir la meu mare, fa quatre anys”. Una entrevista ha encès els ànims a Twitter, que s’ha omplert de crítiques i mofes cap a ell pel que ha arribat a dir.

Més notícies
Notícia: Jorge Javier Váquez, sense miraments contra Martínez-Almeida i Casado
Comparteix
El presentador assegura que a l'alcalde de Madrid la ciutat "li va massa gran"
Notícia: Jorge Javier es mofa de Pablo Casado i Martínez Almeida en un text brutal
Comparteix
El presentador català deixa clar que no suporta el líder del PP i tampoc l'alcalde de Madrid
Notícia: Almeida abandona Casado i dimiteix com a portaveu de la direcció del PP
Comparteix
L'alcalde de Madrid és la segona dimissió del partit en plena plèmica pel relleu de Casado
Notícia: Almeida: “He despertat interès en les dones”
Comparteix
"Només esmorzo una tassa de llet amb nesquik", afirma l'alcalde de Madrid

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa