Letícia acapara portades a Espanya, però també a la premsa estrangera. Són molts els mitjans que la segueixen arreu, els qui destaquen principalment els conjunts de roba que duu en els actes oficials. En un dels darrers esdeveniments, ha sobtat molt que aparegués amb un munt de canes sense tenyir. Ja fa temps que intenta mostrar-se més natural i opta per deixar-se alguns cabells blancs visibles, però mai no se li havien vist tants i això ha cridat l’atenció de les revistes de moda.
Un dels diaris britànics que la segueix més de prop és el Daily Mail, el qui aquest cap de setmana l’ha deixat verda en un article enverinat: “Ho sento, Letícia, però posar-se gris només diu que una dona s’ha abandonat. Letícia llueix una franja platejada sorprenent i rep una advertència”, avisen ja en el titular. Escriu l’article una coneguda opinadora de les revistes de moda, Christa D’Souza, que es queda a gust.
“Déu meu, reina Letícia, de 50 anys, és preciosa. Quina pell, quina figura i quin cabell… deliciós i marró, ara amb una ratlla grisa en un dels costats. Està segura que està bé amb el gris? Sé que s’ha convertit en un moviment i que tots volem ser autèntics i naturals, però realment es veu millor així? I quins són els pensaments de la seva altra meitat sobre el tema?”, diu en referència a l’opinió de Felip VI. Molts podrien acusar-la de masclista per fer aquesta darrera pregunta, però la periodista es justifica amb una experiència personal: “Quan jo vaig decidir abraçar el gris, el meu marit no estava del tot content amb això“.

Letícia rep comentaris crítics per no tenyir-se els cabells
“No es va atrevir a dir-m’ho en aquell moment, només ho va fer després que jo tornés a ser “jo mateixa” com ell va dir. Vaig cedir i vaig començar a tenyir-lo de ros fa poc més d’un any. I si m’haguessin donat cinc lliures per cada persona que opinava com ell, ara seria una dona rica”, afegeix. “El meu perruquer em va advertir que el color gris em faria semblar més gran. Em mirava al mirall i creia que hom pot ser canós i sexy. Després va arribar la pandèmia i no vaig poder anar a la perruqueria durant mesos… El problema de voler tenir canes quan ets morè és que necessita manteniment gairebé les 24 hores del dia, especialment quan el gris comença a superar el marró”, explica.

Assegura que ella aparentava “103 anys“, una expressió potser exagerada que fa servir per recomanar a Letícia que torni a tenyir-se els cabells si no vol que li passi el mateix: “Letícia, t’entenc. Per què hauria de doblegar-se davant la indústria de la bellesa per l’edat? Per què ho hauríem de fer? Retrocedim uns 18 mesos, més o menys, i és possible que per llavors se senti molt diferent respecte a les canes”.