OPPO, fabricador xinès de dispositius intel·ligents, s’ha consolidat en el quart lloc en el mercat mundial de ‘telèfons intel·ligents’ o mòbils intel·ligents i el primer en el mercat xinès durant el primer semestre de 2023.
D’acord amb les dades de Canalys, OPPO va aconseguir en la primera meitat de l’any una quota de mercat mundial de ‘telèfons intel·ligents’ del 10%, amb 51,9 milions d’enviaments, i una quota del 18% del mercat xinès durant aquest mateix període, la qual cosa li converteix en la marca més venuda a la Xina durant la primera meitat de l’any.
El fort posicionament d’OPPO s’ha vist afavorit pel seu èxit en l’àmbit dels ‘telèfons intel·ligents’ plegables, un segment que ha augmentat molt ràpidament enguany i que mostra un gran potencial de creixement. Counterpoint Research estima que els enviaments mundials de ‘telèfons intel·ligents’ plegables registraran una taxa de creixement anual composta del 114% entre 2019 i 2025, fins a aconseguir els 55 milions d’unitats.
Les dades Canalys mostren el lideratge d’OPPO en el segment dels plegables a la Xina durant el primer trimestre de 2023, amb una quota de mercat del 31%. En el que concerneix els seus productes, l’OPPO Find N2 Flip va superar a tots els altres plegables i va representar el 15% de les vendes d’aquesta mena de ‘telèfons intel·ligents’ a la Xina de gener a maig de 2023, segons Counterpoint.
Cal destacar que el OPPO Find N2 Flip és el primer telèfon plegable vertical que introdueix una pantalla de major grandària i està dissenyat per a ser pràctic i agradable en l’ús diari, amb un plec menys visible, una bateria potent i un disseny d’interfície d’usuari intuïtiu, entre altres avanços.
Aquestes innovacions i l’èxit comercial de l’OPPO Find N2 Flip també han ajudat a OPPO a créixer en el mercat mundial de plegables durant aquest any, de manera que, segons Canalys, la seva quota de mercat ha augmentat del 5% en el primer trimestre de 2022 al 13% en el primer trimestre de 2023.