• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

Segon suïcidi en deu dies. Una interna de només 19 anys es va suïcidar ahir a la presó de Brians 1, segons ha avançat la SER i ha confirmat El Món amb fonts penitenciàries. Segons ha pogut saber aquest diari, la jove complia una condemna de 27 mesos per 5 causes judicials diferents: és a dir, que era a la presó per acumulació de penes petites i reincidència i, en períodes de llibertat, havia trencat ordres judicials d’allunyament, fet que implica una infracció penal per ell mateix.

La noia estava en el departament especial de règim tancat i la seva mort s’està investigant, com marca el protocol, per una doble via: la investigació judicial –que és la que té preferència– i administrativa, amb una informació reservada que ha obert el Departament de Justícia i que s’haurà de deixar en suspens mentre estigui oberta la del jutjat. Tot apunta que es confirmarà que la jove s’ha suïcidat, segons les fonts consultades, i s’haurà d’aclarir com i si hi ha hagut alguna negligència en la vigilància.

Aquest cas es produeix dues setmanes i escaig després de la mort a la presó del costat, Brians 2, del magnat John McAfee, que suposadament també es va suïcidar, tot i que han sorgit veus, com ara la de Rússia, que demanen que s’investigui més a fons.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: LLBB a juliol 04, 2021 | 10:37
    LLBB juliol 04, 2021 | 10:37
    Aquesta mort prematura és un fracàs social immens. FRACÀS sense palitatius.
    • Icona del comentari de: Siempre nos dejan las mejores... a juliol 04, 2021 | 14:41
      Siempre nos dejan las mejores... juliol 04, 2021 | 14:41
      Esta chica tenia toda una vida por delante, y seguro que era buena persona... y que no se suiciden los parasitos inservibles como Gonzalo Facha Segurata, Luisnomelavo o el mal llamado “Doctor” Strangemecomesloscojones? No tiene explicacion...
  2. Icona del comentari de: fideli a juliol 04, 2021 | 10:58
    fideli juliol 04, 2021 | 10:58
    qui va ordenar la seva reclusió? i xq?... doncs apa, ara que la supleixi....ja triga.
  3. Icona del comentari de: Pedro a juliol 04, 2021 | 14:39
    Pedro juliol 04, 2021 | 14:39
    McAfee.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa