Missing 'path' query parameter

CaixaBank llança un nou propòsit de marca: ‘Estar a prop de les persones per a tot allò que importa’ és el nou lema. Segons explica l’entitat financera, aquest llançament “emfatitza el seu compromís de proximitat amb la societat i amb tots els seus grups d’interès, començant pels clients; reforça la seva cultura corporativa, i està alineat amb el seu Pla Estratègic 2022-2024, anunciat el mes de maig passat”. 

L’entitat ha decidit definir un nou propòsit de marca una vegada culminada la integració amb Bankia, operació que l’ha consolidat com a primer grup financer a Espanya. Arran d’aquesta definició, CaixaBank ha evolucionat també seu claim, que passa a ser ‘Tu i jo. Nosaltres’, com a reflex del compromís d’estar a prop de les persones i de la societat en el seu conjunt, i de ser part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats. 

La nova línia comunicativa definida emfatitza el compromís de l’entitat de donar suport a les persones en tot allò que els importi i ajudar-los amb les seves preocupacions, sent part de les seves vides, la seva realitat i les seves necessitats financeres. Es tracta de ser pròxim no només de manera física sinó, sobretot, de forma personal, ja sigui per canals presencials o digitals, i oferir solucions a mida, en funció de les necessitats i la situació de cadascú.

Per fer-ho, compta amb l’equip més ampli de professionals de la banca espanyola dedicats a l’atenció personal als clients, i també amb la xarxa d’oficines més gran de l’estat, amb presència en 2.234 municipis; una estructura de 13.000 caixers, 17 rutes d’ofimòbils que donen servei a més de 600 municipis, i nombroses fórmules d’atenció remota i digital.

Així mateix, CaixaBank presta atenció especialitzada a tots els segments de població, i els seus productes i serveis cobreixen qualsevol necessitat bancària i asseguradora, així com moltes altres no financeres.

El Grup CaixaBank té, a més, especial sensibilitat amb les persones més vulnerables. No en va, és el que més treballa per la inclusió financera i social, no només a través de la seva àmplia xarxa, sinó també amb el seu compromís per no abandonar les poblacions en què és l’única entitat; amb apostes socials i sostenibles úniques en el mercat, com MicroBank, l’entitat de microfinances líder a Europa, o CaixaBank Dualiza; amb les múltiples accions de voluntariat dels seus treballadors, i, especialment, a través de la seva col·laboració amb la Fundació ”la Caixa”. 

‘Tu i jo. Nosaltres’

Dins el nou claim ‘Tu i jo. Nosaltres’, el ‘tu’ busca reflectir les necessitats, preocupacions, prioritats, situacions i, en definitiva, tot allò que importa al públic divers i heterogeni al que s’adreça el banc:  clients, accionistes i societat en general. 

Al seu torn, el ‘jo’ es refereix a una xarxa d’empleats professional, transversal, àgil i col·laboradora, que treballa cada dia per estar a prop de les persones i donar resposta a les seves necessitats. Estar a prop de la societat i dels clients exigeix de cada empleat una anàlisi i adaptació constant de la seva activitat diària per garantir que cada tasca, cada procés, cada decisió i cada interacció es fa de forma propera.

Unir ambdós pronoms mitjançant la conjunció ‘i’ implica un compromís amb el client per estar sempre al seu costat, ja sigui físicament o a través d’entorns digitals, síntesi del model omnicanal que el Pla Estratègic 2022-2024 de CaixaBank planteja com a model per aconseguir oferir solucions ètiques, eficients, eficaces i sostenibles en tots els àmbits, promoure la inclusió financera i liderar l’impacte social positiu.

Finalment, el nou lema culmina amb ‘nosaltres’, un plural en primera persona, que suposa la màxima expressió de proximitat per aportar confiança, afinitat i compromís amb el conjunt de la societat. 

Llançament d’una nova campanya publicitària institucional amb protagonistes reals

Com a carta de presentació del seu nou posicionament, CaixaBank estrena una campanya institucional, que s’emetrà en TV, ràdio, premsa i xarxes socials. Està protagonitzada per dues persones la història real de les quals simbolitza, de manera exemplar, la importància de tenir a prop a algú que pugui ser un suport fonamental en els moments clau de la vida. 

El primer d’aquests és un dels moments més emotius viscuts en uns Jocs Olímpics i també un dels més recordats de les Olimpíades Barcelona’92, de les quals aquest any se’n celebra el trentè aniversari. Està protagonitzada per l’atleta Derek Redmond, campió britànic dels 400 metres llisos i un dels grans favorits el 1992 a emportar-se l’or olímpic, i el seu pare. 

L’atleta que va voler acabar una cursa lesionat i el seu pare: emocions dels Jocs del 1992

Mentre Redmond disputava les semifinals a l’estadi de Montjuïc, va patir una greu lesió. En comptes de retirar-se immediatament, va voler acabar la cursa. El públic de tot el món es va emocionar en veure el seu pare saltar-se tots els controls de seguretat, i arribar a la pista per agafar-lo del braç i ajudar-lo a arribar a la meta. Es dona la circumstància que el pare ha mort recentment, aquest octubre, una vegada finalitzat l’enregistrament de l’espot de CaixaBank.

La segona història que mostrarà la campanya publicitària és la de Carlos González Pintado, un madrileny que va anar a estudiar enginyeria als EUA en els anys 60 i va aconseguir treballar a la NASA a partir del 1968. Va participar, des de les bases de la NASA a terra, en tots els viatges Apollo des de l’Apollo VII, així com en el Transbordador Espacial i en tots els vols científics robotitzats. 

En el viatge del 1969, el que va aconseguir portar per primera vegada a l’home a la Lluna, González Pintado es va responsabilitzar de mantenir la comunicació amb la base de Houston i els astronautes. Des del complex de la NASA a Robledo de Chavela (Madrid), l’espanyol va ser la primera persona al món a saber que l’home havia arribat a la Lluna.

Definició del propòsit de marca i del lema 

El propòsit de marca i el lema s’han desenvolupat a partir d’una profunda anàlisi de la marca CaixaBank per identificar els territoris clau que la defineixen i els factors que constitueixen la seva principal diferenciació en el mercat. Per fer-ho, s’ha comptat amb la participació de directius i empleats de l’entitat, així com focus group amb clients i no clients de diferents edats i perfils. En el seu disseny, s’han aplicat noves metodologies d’anàlisi i comprensió de la relació del consumidor amb les marques.

El nou propòsit és fruit del treball amb la consultora Saffron i la campanya de publicitat s’ha desenvolupat en col·laboració amb l’agència Comunica+A. 

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Caixabank està més aprop dels calers que de les persones a octubre 27, 2022 | 12:22
    Caixabank està més aprop dels calers que de les persones octubre 27, 2022 | 12:22
    Aquesta setmana he rebut una notificació comunicant-me (unilateralment) el canvi de condicions del meu compte: un escrit de 29 pàgines en lletra petita en format PDF (ideal per avis) i comissions abusives per tot. Isidre Fainé es va carregar LaCaixa de tots, des de llavors la va fer sortir a borsa i els clients vam deixar de ser els amos i paguem la festa.
    • Icona del comentari de: Domènec Martí i Fuster a octubre 27, 2022 | 15:06
      Domènec Martí i Fuster octubre 27, 2022 | 15:06
      Quanta raó té vostè. L'Obra Social que havia estat un dels majors actius i èxits l'ha transformat en una menjadora pels amics per ensenyar la cara amable, però el que entenen per "social" queda molt lluny de les necessitats de la societat catalana.
  2. Icona del comentari de: un que viu a Tabarnia a octubre 27, 2022 | 12:59
    un que viu a Tabarnia octubre 27, 2022 | 12:59
    si? no m,ho crec
    • Icona del comentari de: Pere Llimonera i Citronell a octubre 27, 2022 | 20:07
      Pere Llimonera i Citronell octubre 27, 2022 | 20:07
      Doncs creu-t'ho perquè és ben cert. Per cert, tabarnia no existeix.
      • Icona del comentari de: uno que vive en Tabarnia a octubre 28, 2022 | 11:00
        uno que vive en Tabarnia octubre 28, 2022 | 11:00
        per mi Tabarnia es una pais imaginari, en el cual es respecten les persones, perque a la realitat aquest respecta no s,el trova per enlloc, primer amb personatges com ara tu que al igual i traballes a la Caixa, politics, jutges que saben fer justicia, policia que ajuda a les persones i paissos com ara una cosa que es diu españa
        • Icona del comentari de: Pere Llimonera i Citronell a octubre 28, 2022 | 21:18
          Pere Llimonera i Citronell octubre 28, 2022 | 21:18
          Doncs noi, a Tabarnia parlen castellà i se senten espanyols. No és imaginari, és el més pròxim a ser una colònia.
  3. Icona del comentari de: Jaummes a octubre 27, 2022 | 13:04
    Jaummes octubre 27, 2022 | 13:04
    Cada vegada q entro a una oficina de la caixa m'adono que cada vegada estan més distants de les persones i de la hipocresia dels anunciats. Podeu dir les coses pel seu nom i segurament interessa més.
  4. Icona del comentari de: El de la foto sembla Arguiñano a octubre 27, 2022 | 14:47
    El de la foto sembla Arguiñano octubre 27, 2022 | 14:47
    Què ara treballa a la Caixa?
  5. Icona del comentari de: Raül a octubre 27, 2022 | 14:53
    Raül octubre 27, 2022 | 14:53
    Com que no poden oferir un bon servei bancari, t'ofereixen melodrama. Preferia quan et "donaven" la bateria de cuina, com a mínim era quelcom mes que fum.
  6. Icona del comentari de: Cínics malparits a octubre 27, 2022 | 14:59
    Cínics malparits octubre 27, 2022 | 14:59
    Quin cinisme, mara meva. Fa venir vomitera.
  7. Icona del comentari de: Dani_Andreuenc a octubre 27, 2022 | 15:54
    Dani_Andreuenc octubre 27, 2022 | 15:54
    Be. Tampoc enganyen a ningú. "estar a prop de les persones per allò que importa". Per exemple, per animar la gent gran a aprendre a fer servir un caixer o una app, per animar a fer cua al carrer davant dels caixers a veure si amb sort algú be a robar-te, per dir-te que no t' atenen sense cita previa. També son aprop per enviar cartes a la meva tieta, que va morir fa de anys. I que dir d' aquelles oficines on a fins veus sofas i maquines de cafè...on la gent també fa cua al carrer pel caixer. Llàstima que no desapareixeran. En general tots els bancs foten fàstic, pero La Caixa els súpera a tots de llarg.
  8. Icona del comentari de: Si que ha durat poc aquest article a octubre 27, 2022 | 16:38
    Si que ha durat poc aquest article octubre 27, 2022 | 16:38
    Os pagaran la propaganda?
  9. Icona del comentari de: Josep a octubre 27, 2022 | 18:53
    Josep octubre 27, 2022 | 18:53
    El comportament inmoral de tot el sector bancari (si algú en coneix alguna excepció que m'ho digui) és de traca. A la Caixabank de la meva ciutat, les cues per fer qualsevol tràmit son espantoses. La manca d'atenció és present malgrat els esforços dels empleats per ajudar als clients. (els empleats en son també unes victimes de la manera de fer de les entitats). A sobre Caixabank un anunci a la televisió que és d'una hipocresia de campionat. I si estar a prop de les persones, sobretot d'una bona part de les persones, és posar la seva seu central a la lluna de València, ja em direu.
  10. Icona del comentari de: MaMals serveis a octubre 27, 2022 | 19:21
    MaMals serveis octubre 27, 2022 | 19:21
    Tindreu feina a complir aquesta propaganda, us heu allunyat d'atendre la gent, poques oficinescoses ambde menys treballadors, horaris estranys. Fins i tot hi ha llocs que ni tenen possibilitats d'utilitzar internet, com a Moià que han de sortir a la plaça
  11. Icona del comentari de: Juan Fernando a octubre 27, 2022 | 22:19
    Juan Fernando octubre 27, 2022 | 22:19
    Son de un cinismo increible, recibi un comunicado conforme cobraran 2 €, por cada gestion realizada en "ventanilla", sacar dinero, pagar recibos, etc. y no te cobran por ingresar dinero, menos mal. Los mayores de 65 años estan exentos de pagar las 5 primeras operaciones, a partir de hay a pagar los 2 eurillos. No tienen verguenza, su fuerza esta en que no hay ningun banco digno y vayas dondw vayas de una forma u otra te sangran.
  12. Icona del comentari de: vergonyós a octubre 28, 2022 | 08:52
    vergonyós octubre 28, 2022 | 08:52
    cinisme pur i dur, la caja, a prop de les persones, va home vaaaa! deu ser que volen continuar augmentant les seves comissions, entre altres coses.
  13. Icona del comentari de: ..|.. a octubre 28, 2022 | 12:48
    ..|.. octubre 28, 2022 | 12:48
    Quedeu-vos a estafar els espanyols. Aquí no volem usurers que solament volen la pela i inverteixen en armament
  14. Icona del comentari de: Manel a octubre 28, 2022 | 13:09
    Manel octubre 28, 2022 | 13:09
    La caixa, potser tecnicament van absorbir Bankia, però Politicament i ideologicament, es l reves, Bankia ha absorvit la Caixa, que ja no es de tots, si no dels Espanyols anti Catalans. per mi ja no existeix, tinc moltes alternatives, molt millor, i mes etiques.
  15. Icona del comentari de: La Caixa a octubre 28, 2022 | 15:42
    La Caixa octubre 28, 2022 | 15:42
    Banc o chiringuito sense café i birras? c'est la question.
    • Icona del comentari de: Sigui el que sigui a octubre 29, 2022 | 10:56
      Sigui el que sigui octubre 29, 2022 | 10:56
      Si hi vas, tu pagaràs les birres i el cafè, però sense tastarlos...
  16. Icona del comentari de: El foll a octubre 29, 2022 | 22:18
    El foll octubre 29, 2022 | 22:18
    Quines són les coses que importen? Per la Caixa, els diners i... i... Res més. O si, com et poden escurar millor la butxaca.
  17. Icona del comentari de: Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) a octubre 30, 2022 | 23:54
    Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) octubre 30, 2022 | 23:54
    CaixaBank és una entitat espanyola i, per tant, anti-catalana, per més que molts catalans curts de gambals els donin els seus calers

Respon a MaMals serveis Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter