La fins ara regidora de cultura de Rafelbunyol, la popular Nuria Losada, ha augurat que, després del resultat de les eleccions del passat diumenge, “començarà la crema d’esglésies i les violacions de monges“. Losada ho va dir després que els populars perdessin a Rafelbunyol, i va escriure a les seves xarxes socials: “Mareeee… tres passos cap endavant, 5 cap endarrere… Ara començaran que si fora el valencià, a prendre pel sac la senyera, a la plaça de toros construiran un ‘puticlub’, la banderes espanyoles a prendre pel sac, escoles públiques catalanistes, crema d’esglésies, violació de monges, a ‘cagar’ l’himne valencià i espanyol… Visca Espanya!”

La regidora en funcions de l’Ajuntament de Rafelbunyol va escriure aquest post el seu Facebook dilluns passat, i quan ha vist la repercussió que van tenir les seves paraules (que van córrer ràpidament per les xarxes socials generant una gran polèmica), ha fet un altres post a la mateixa xarxa social explicant-se: “La gent que em coneix sap que sóc així i que em perden les formes… Sóc una persona que diu el que pensa i que sempre va de cara… Aquest defecte o virtut sovint em porta a ficar la pota, però això no vol dir que estigui penedida del que vaig dir“.

Després de dir això, Losada continua: “I ara diré què penso, però amb paraules políticament correctes. Penso que tot el que olori a Espanya, tot el que olori a València, a església… es veurà seriosament afectat. Ho hem durant anys a les manifestacions d’esquerres on onegen banderes republicanes, estelades, senyes al català, no parlen de València com a Comunitat o Regne sinó com a País Valencià, han obligat a que es treguin els crucifixos de les escoles, volen acabar amb els toros…”

I afegeix: “També crec que això no ho faran d’un dia per l’altre. Són intel·ligents, i ho faran de manera que no ens n’assebentem, traient subvencions, aplicant taxes especials, és a dir, posant tot tipus de dificultats perquè tot allò que olori a Espanya i a C. Valenciana acabi extingint-se. Està clar que no penso que cremaran esglésies i violar monges, però em sorprèn que li donin tanta importància a les meves paraules, i sé perquè ho han fet. Perquè sóc de dretes, i ho dic alt i clar”. I conclou: “Visca València! Visca Espanya! I visca Cristo-Rey! I visca la festa nacional! I olé!”


Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa