• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

 

El president del PNB, Andoni Ortúzar, ha comparegut en roda de premsa passades les 22:30 hores d’aquest diumenge per valorar els resultats de les eleccions basques, que han donat una clara victòria als jeltzales, amb 29 diputats. “Ens sentim orgullosos del resultat obtingut, i els rebem amb humilitat i responsabilitat”, ha destacat. 

Ortúzar, que ha comparegut al costat del candidat a lehendakari Íñigo Urkullu i de la direcció del PNB, ha constatat que “aquest país ha demostrat que està per l’estabilitat i que vol seguir endavant, i mirar al futur, a través del diàleg i de l’acord“. Alhora, ha fet referència a una segona lectura: “La societat basca confia en el model de creixement i benestar que Euskadi protagonitza des de fa anys”.

 

El president dels jeltzales també s’ha manifestat amb contundència assegurant que “Urkullu tornarà a ser lehendakari, i serà el lehendakari que aquest país es mereix”, i ha dit amb contundència que “sabrem administrar aquesta victòria amb humilitat i sentit del deure”.

 

Finalment, Ortúzar ha acabat la seva intervenció deixant clar que “estem oberts al diàleg i obrirem el diàleg amb la resta de les formacions polítiques”. 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa